Zmena zo dňa na deň. Aj takto by sa dalo charakterizovať to, čo sa udialo v oblasti marketingovej komunikácie za necelé dva týždne. Výraznú zmenu pocítili ako prvé eventové agentúry, ktoré najskôr jemne avizovali, potom priam bili na poplach a vo veľkom rušili eventy. Po pár dňoch sa do neistej situácie dostali všetci, ktorí sa podieľajú na marketingovej komunikácii značiek, vrátane zadávateľov. Sondu, ako pandémia poznačila segment v online, urobila medzi svojimi členskými agentúrami Asociácia digitálnych a marketingových agentúr (ADMA). O výsledkoch sme sa rozprávali s jej prezidentom Petrom Šurínom.
Výrazné prepady
Agentúry ohlásili prepady tržieb v úrovniach od 10 percent do 50 percent za jediný týždeň. Je to veľký rozptyl, závis...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.