archív
StoryEditor

Marketéri v čase koronakrízy. Ako zmenila pandémia ich plány?

07.04.2020, 10:56
Autor:
redred
Diskutujeme už zajtra, v stredu o 17. 00.

Na začiatku roka boli plány marketérov úplne iné. Ako ich zmenila súčasná situácia? Ako vidia komunikáciu v blízkej budúcnosti? Aj o tomto budeme diskutovať už v stredu (8. apríla) o 17.00. spolu so zástupcami združenia Ľudia z marketingu. Po diskusii s agentúrami, pokračujeme ďalej, tentoraz sa na vás tešia:

  • Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka
  • Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
  • Ronald Lupták, marketingový riaditeľ Heineken Slovensko
  • Anton Molnár, hovorca a riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie, Slovnaft

Ak sa chcete zúčastniť, napíšte nám na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., pošleme vám pozvánku. Registrácia je možná do 8. apríla 16:00. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 12:13