StoryEditor

Slovenské pivovary rozbiehajú iniciatívu #PodporSvojPub

15.04.2020, 16:30
Autor:
redred
Cieľom je pomôcť reštauráciám a pivárňam.

Viac ako 90 percent gastro prevádzok na Slovensku je už štvrtý týždeň zavretých z dôvodu „korona“ bezpečnostných opatrení. Okamžitá strata príjmov a tržieb dostala podniky v oblasti reštauračných a ubytovacích služieb do ťažkej ekonomickej, až likvidačnej situácie.

Slovenské združenie výrobcov piva a sladu spojilo pivovary, ďalších výrobcov a dodávateľov pre gastro sektor a zákazníkov v iniciatíve #PodporSvojPub, aby zatvoreným podnikom poskytlo okamžitú finančnú pomoc. Počas veľkonočných sviatkov sa do iniciatívy prihlásilo už takmer 200 prevádzok.

#Podporsvojpub

​„Naše členské pivovary spojili svoje sily a  pod hlavičkou združenia spúšťajú online iniciatívu #PodporSvojPub, ktorá má spájať pivovary a ďalších výrobcov a dodávateľov do segmentu HORECA, aby spoločne vyzvali verných zákazníkov k podpore svojich obľúbených reštaurácií, pubov a krčiem, ktoré dnes bojujú o prežitie,“ vysvetľuje zámer iniciatívy Jana Shepperd, prezidentka Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. 

Spustenie iniciatívy je podporené digital, ATL a PR komunikačnou kampaňou zacielenou hlavne na zákazníkov. Významnú časť tvorí pro bono darovaný média priestor pivovarov a partnerov.

Princíp podpory je jednoduchý. Na webovej stránke iniciatívy sa môžu bezplatne zaregistrovať firmy a podniky poskytujúce gastro služby na Slovensku. Zaregistrované prevádzky sa zobrazia na webe iniciatívy v zozname podnikov, z ktorých si môže zákazník vybrať svoju obľúbenú a podporiť ju online kúpou poukazu v hodnote 5 €, 10 €, 20 €, 35 € a 50 €.

Iniciatívu #PodporSvojPub, okrem členských pivovarov združenia - HEINEKEN Slovensko, Plzeňský Prazdroj Slovensko a Pivovar Steiger – už medzičasom podporujú ďalší významní výrobcovia a dodávatelia do gastro segmentu, konkrétne BUDIŠ, Kofola, Mattoni 1873, Staropramen – Slovakia, ST. NICOLAUS.

Garanciu nad projektom zároveň prebrali aj sektorové združenia: Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska a Asociácia výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd.  

Vizitka kampane:

Zadávateľ a realizátor iniciatívy: Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
Kreatívna a digital agentúra: House of Ukulele
Creative Director: Daniela Grečnerová
Account manager: Martina Ďurčeková
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 16:02