StoryEditor

A predsa sa točí, hovorí nová kampaň pre Across Private Investments

12.05.2020, 14:40
Autor:
redred
Za kreatívou stojí agentúra Wiktor Leo Burnett.

Väčšina Slovenska buď neinvestuje, alebo investuje zle. Ľudia sa často riadia strachom a vyberajú si peniaze z investícií práve vtedy, keď na nich najviac strácajú. Pritom sedliacky rozum hovorí, že nakupovať treba vtedy, keď je niečo lacné – v reči investovania to znamená, že investovať treba vtedy, keď padajú trhy.

Na tomto insighte stojí nová kampaň pre spoločnosť Across Private Investments, ktorá vznikla v agentúre Wiktor Leo Burnett. Vychádza z výroku, ktorým si Galileo podľa legendy aspoň na smrteľnej posteli dupol pred inkvizíciou: Eppur si muove! A predsa sa točí!

Zopár týždňov to síce vyzeralo tak, že sa do karantény zavreli aj svetové trhy, no opak je pravda. Svet sa točí ďalej a veci sa pomaly, ale isto vracajú do normálu. V kampani spoločnosť ľudí vyzýva, aby reagovali na súčasnú situáciu a presunuli svoje peniaze do odvážnejších, ale rozumných investícií.

"V kampani poukazujeme na to, že hoci svet zažíva pády a vzostupy, točí sa ďalej a kontinuálne rastie,“ hovorí Maroš Ďurik, generálny riaditeľ Across Private Investments. „Ustavične vznikajú nové príležitosti a náskok získavajú investori, ktorí ich vedia využiť v správnom čase. Z dlhodobého hľadiska sa oplatí zamerať predovšetkým na akciový trh. Dáva možnosť podieľať sa na výsledkoch spoločností a trhov, poskytuje ochranu proti inflácii a zároveň prináša zaujímavé výnosy. Preto ani v tomto období nie je namieste otázka, či je správne investovať do akciového trhu. Treba sa upriamiť na to, ako, kedy a kam investovať."

Základným kameňom kampane je 30-sekundový online spot, ktorý nahovoril známy slovenský herec Robert Roth. Na podporu kampane sú nasadené aj kratšie videoformáty, bannery a social komunikácia. Zaujímavosťou je, že vo vizualite sa objavuje Foucaultovo kyvadlo, prvý experimentálny dôkaz rotácie Zeme.

Vizitka kampane

Názov kampane: „A predsa sa točí!“
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Vladimír Lefik
Creative Director: Martin Motáček
Art Director:
Juraj Vačko
Copywriter: Kristína Pavlendová, Lucia Kekeňáková
Account Manager: Eva Kučerová, Stanislava Brezániová
Produkcia: Leopard Production

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. december 2024 18:19