archív
StoryEditor

Kaufland uvádza Zlaté zľavové kupóny

13.02.2022, 17:03
Autor:
redred
Upozorňuje na to v kampani, ktorá nadväzuje na koncept S Kaufland Card je za hviezdu každý.

Kaufland Card oslavuje prvé „narodeniny“. Namiesto tradičnej súťaže však prináša dlhodobejšiu výhodu – špeciálne Zlaté zľavové kupóny exkluzívne pre držiteľov Kaufland Card. Kaufland tak reaguje aj na nárast inflácie, ktorý so sebou nesie aj obavy z nárastu cien tovarov a služieb. Kampaň pripravila agentúra THIS IS LOCCO, ideou nadväzuje na úspešný koncept
S Kaufland Card je za hviezdu každý.

„Ročné narodeniny Kaufland Card sme sa rozhodli osláviť tak, ako sa patrí – darčekom. Zlaté zľavové kupóny získajú všetci jej majitelia a vďaka nim pri nákupe opäť ušetria. Počas trvania osláv ich nájdu vo svojej aplikácii už vopred aktivované. A nebude ich málo, viac ako tisíc výrobkov na každý týždeň s 10 percentnou zľavou, takže veríme, že si každý vyberie a využije túto možnosť,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Kampaň na Zlaté zľavové kupóny pokračuje v úspešnej komunikácii „S Kaufland Card je za hviezdu každý“, ktorú launchla agentúra THIS IS LOCCO začiatkom minulého roka. Hlavnou postavou je teda opäť Michal Hudák, tentoraz mu sekunduje populárny herec Ján Greššo.  Zachovaný zostal aj humor,“ približuje pokračovanie komunikácie Martin Polakovič, Copywriter, THIS IS LOCCO. „Mišo Hudák opäť hrá sám seba, teda Michala Hudáka, ktorý zasa raz prestrelil, a to, čo dostane každý zákazník, mylne považuje za benefit svojho hviezdneho statusu. Zmenilo sa však prostredie – vôbec prvýkrát v tomto koncepte sme úplne odišli z prostredia Kauflandu. Môžeme si to už dovoliť, spojenie Michal Hudák a Kaufland je už u divákov totiž pevne ukotvené vďaka predošlej masívnej komunikácii.“

Novým prostredím je interiér luxusnej banky pre exkluzívnu klientelu, pričom v skutočnosti ide o priestory Ministerstva kultúry Slovenskej republiky. Víťazom produkčného tendra sa stali Hitchhiker Films s režisérom Maxom Turekom.
Okrem televízie, uvidíte v online, v OOH, aj v rádiu.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko: Janka Režňáková, Lenka Valachovičová
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Max Turek
Fotograf: Peter Chvostek

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 06:48