archív
StoryEditor

Značku Sokra pomáha na trhu propagovať freestyle rapper MC Tuňák

13.02.2022, 17:34
Autor:
redred
Vôbec prvá kampaň pre spoločnosť s rybími produktami vznikla v agentúre Zaraguza.


Spoločnosť BALTAXIA už viac ako tridsať rokov prináša na trh ryby z pobaltských a iných krajín pod značkou Sokra. Od konkurencie sa odlišuje priehľadnými obalmi, čím spotrebiteľom naznačuje, že je plne transparentná. Zákazník cez priehľadné sklo vidí kúsky rýb a vie, že nekupuje mačku vo vreci.
Tento fakt sa stal hlavnou myšlienkou pri tvorbe vôbec prvej kampane pre značku Sokra. Vznikla v agentúre Zaraguza.

Priehľadné obaly sú výrazným diferenciátorom v segmente. Sokra tak musí dbať na to, aby vyberala do svojich konzerv len to najkvalitnejšie mäso z rýb. Toto bolo východisko pre našu kreatívnu ideu. Ako by to vyzeralo, keby ryby predvádzali tie najlepšie kúsky, aby mali tú česť postúpiť ďalej do finále, to znamená do konzerv Sokra. Vďaka tomu nám vznikla veselá animovaná parafráza na najrôznejšie talentové súťaže, Sokra hľadá SupeRYBU. Sústredili sme sa predovšetkým na tuniaky, pretože sú jedným z kľúčových produktov značky," hovorí na margo vzniku kampane Martin Ondrušek, kreatívny riaditeľ Zaraguzy.

"Navyše z hľadiska dlhodobej komunikácie môžeme vďaka tuniakom priniesť viacero funny talentov - od brušnej Tunačnice, až po operného Tunarottiho. K rybičkám sme museli navrhnúť tým pádom aj porotcu, ktorý sa hľadaním rýb živí – mlsná Čajka,“ doĺňa Ondrušek.

V prvom zo sérií spotov sa okrem porotcu predstaví freestyle rapper MC Tuňák. Čajka ďalej v kampani funguje ako maskot značky a súčasť vizuálnej identity.



Návrhy charakterov boli vytvorené v Zaraguze a život im vdýchol VFX a CGI dizajnér Michal Šabík, s ktorým agentúra spolupracovala prvýkrát.

Kampaň bude nasadená spolu so špeciálnym obsahom a aktivitami na sociálnych sieťach (YouTube, Facebook, Instagram).

Vizitka kampane:

Klient: Sokra – Mindaugas Sadauskas

Kreatívna agentúra: Zaraguza
Unit Creative Director: Martin Ondrušek
Art Director: Michal Mazan
Copywriter: Matej Sekerka
Social Media: Martin Rajec, Romana Pekarovičová
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Michal Václavik, Marek Kabát
Media strategy: Pavol Krutý, Barbara Lachová, Jozef Lukáč
3D produkcia: Michal Šabík

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 18:49