Reklamná agentúra PACKY ADVERTISING vytvorila osvetový spot “Chráňme sa navzájom a smejme sa očami” pre sieť lekární Dr.Max, ktorý poukazuje na dôležitosť nosenia rúšok. Z viacerých ideí si klient vybral návrh, v ktorom účinkujú tri známe slovenské herečky.
Cieľom samotného zadania bolo vytvoriť krátky spot poukazujúci na nevyhnutnosť prekrytia úst a nosa pri rozšírenej pandémii COVID-19. Spot mal slúžiť ako osveta zahŕňajúca praktické opatrenia k momentálnej situácii a vyzdvihovať dôležitý fakt, že len ak máme všetci nasadené rúško alebo inú ochranu tváre, až vtedy skutočne eliminujeme možnosť nákazy.
“Teší nás, že sme dostali možnosť vytvoriť tento dôležitý spot. Samotné nakrúcanie prebehlo za prísnych bezpečnostných a hygienických opatrení a každý jeden z nás bol na pľaci dostatočne chránený. Veľká vďaka patrí nielen celému štábu ale rovnako aj herečkám Zuzane Kanócz, Gabriele Mihalčínovej Marcinkovej a Dominike Morávkovej, s ktorými sa nám výborne spolupracovalo," hovorí Managing Director reklamnej agentúry PACKY ADVERTISING, Peter Packaň.
Víťazný návrh, ktorý si klient vybral obsahoval obsadenie 3 známych herečiek, ktoré agentúra samostatne oslovila. Štáb, kvôli opatreniam nakrúcal každú herečku jednotlivo a do jedného obrazu ich režisér spojil až v samotnej postprodukcii.
“V momentálnej situácii pandémie, sme pociťovali ako sieť lekární patričnú zodpovednosť za šírenie dôležitých opatrení v súvislosti so zdravím. Z výsledného spotu máme veľkú radosť a veríme, že sa úspešne dostal medzi ľudí, ktorí spomenuté opatrenia zodpovedne dodržiavajú,” vyjadril sa Ľubomír Mrug, Senior marketing manager siete lekární Dr.Max.
Kampaň poukazuje na spoločenskú zodpovednosť nosenia rúšok a inej ochrany tváre na verejnosti. Edukuje a zároveň ľudsky pripomína, že aj v časoch pandémie je dôležité usmievať sa a nestrácať nádej. Osvetový spot ste mohli vidieť na telvízii JOJ, na sociálnych sieťach a na YouTube kanáli Dr.Max.