Hermes Komunikátor je súťaž, ktorá oceňuje najlepšie najlepšie komunikujúce spoločnosti. A urobí to tak aj v tomto roku. Spoločnosti, ktoré majú zaujímavé projekty, ktoré sa týkali internej komunikácie, spoločenskej zodpovednosti či krízovej komunikácie, sa môžu prihlásiť do 28. februára. V minulých rokoch cenu organizátora získali spoločnosti ako J&T banka, Lidl, Poštová banka, ČSOB a ďalší. To, kto ocenenie získa v tomto roku, sa dozvieme 10. marca. Pozrite si aj kategórie, v ktorých sa súťaží.
Záujemcovia môžu prihlásiť svoje projekty tu, pričom vybrať si môžu z nasledujúcich kategórií:
- Krízová komunikácia
- Starostlivosť o klienta
- Najlepší interiér predajného priestoru
- Najefektívnejšie využitie nových médií
- Inovatívny marketingový prístup
- Interná komunikácia
- Spoločenská zodpovednosť
Cena verejnosti
Od 1. februára je spustené aj hlasovanie pre verejnosť v oblastiach bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie, obchodné reťazce a automobily. O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2021 za všetky kategórie spolu.
Kvalitatívny prieskum
Okrem rozhodnutia odbornej poroty a hlasovania verejnosti budú vyhodnotené najlepšie komunikujúce spoločnosti aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.
Hermes Komunikátor roka 2021 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností - 10. marca 2022. Všetky ďalšie dôležité informácie a štatút projektu nájdete na tu.