StoryEditor

Predĺžte si čiaru svojho života, vyzýva nová kampaň ministerstva zdravotníctva

05.06.2020, 11:20
Autor:
redred
Kampaň štartuje dnes, pri príležitosti Svetového dňa transplantácií a bude prebiehať primárne v online.

Nová komunikačná kampaň Čiara života  podporuje odberový a transplantačný program v Slovenskej republike. Slovenská transplantologická spoločnosť pod záštitou Ministerstva zdravotníctva SR opäť poukazuje na dôležitosť transplantačného programu, nakoľko pre mnohých pacientov je práve transplantácia životne dôležitého orgánu jedinou nádejou na život.

„Už od roku 2015 prebieha na Slovensku intenzívna osveta o darcovskom programe, ktorý mnohí poznajú pod názvom Sedem životov. Uplynulé roky ukazujú, že vždy v čase prebiehajúcich komunikačných kampaní vzrastá odberová aktivita a automaticky na Slovensku realizujeme aj viac orgánových transplantácií. A preto aj tento rok spúšťame nový komunikačný koncept, ktorý nám má po koronakríze pomôcť opäť naštartovať darcovský program na Slovensku,“ hovorí docentka Zuzana Žilinská, hlavná odborníčka pre orgánové transplantácie.

Rok 2019 bol z hľadiska uskutočnených transplantácií historicky najúspešnejší, keď bolo realizovaných až 259 orgánových transplantácií.

Kampaň Čiara života, ktorá je dielom agentúry This is Locco a PR agentúry Grape PR má za cieľ zamyslieť sa nad zmyslom života a odovzdať posolstvo, že každý z nás si môže svoju čiaru života predĺžiť darovaním orgánov niekomu, pre koho je transplantácia jedinou nádejou na život. Dôležité však je, aby sme o úmysle darovať po smrti orgány hovorili so svojou rodinou, lebo práve táto je po smrti človeka dôležitá pri naplnení jeho vôle.

Kampaň štartuje dnes, pri príležitosti Svetového dňa transplantácií a bude prebiehať primárne v online. Jej súčasťou je spot, kampaň na facebooku či instagrame. Podporu bude mať okrem billboardov aj v silnom PR, ktoré je postavené na príbehoch reálnych pacientov s transplantovaným orgánom.

Vizitka:
Agentúra: This is Locco
Creative Director: Juraj Kováč
Copywriter: Daniel Vachuna, Sandra Conortová
Art director: Engelbert Strapec, Jakub Šarvaic
Account manager: Andrea Kubaľáková, Michaela Štefanko Verešová
PR agentúra: Grape PR, Richard Fides, Tomáš Turčan
Produkcia: Zeldeo 

This is Locco, GrapePR

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 11:05