Tri dvojice mladých kreatívcov zo Slovenska zabojujú v silnej zahraničnej konkurencii na súťaži Young Lions Live Award.
Každoročnú súťaž pod záštitou festivalu kreativity Cannes Lions, ktorá najprv prebieha na národnej úrovni, tento rok vplyvom pandémie upravili. Canneský festival prišiel aj napriek osobitnej situácii s inšpiratívnou výzvou pre mladých kreatívcov „Nothing Can Stop Creativity“.
Pod hlavičkou Young Lions Live Award a v spolupráci s humanitárnou organizáciou UNWFP vyzval kreatívcov do 30 rokov, aby priniesli kreatívne koncepty, ktoré dokážu povzbudiť ľudí ku zmene správania sa vo vzťahu k spotrebe a plytvaniu potravín s ambíciou pomôcť riešiť hlad vo svete.
„DDL prihlásenia riešení bol 14. júna. Pandémia urýchlila mnohé procesy v spoločnosti a podnietila nás všetkých premýšľať v širších súvislostiach. A preto sme v našich agentúrach podporili snahu a mladých kreatívcov, aby sa do tejto výzvy zapojili. Z mnohých ideí sme nakoniec podporili tri, ktoré do súťaže prihlásili,“ vysvetľuje Peter Kačenka, Executive Creative Director z agentúry Wiktor Leo Burnett a dodáva: „Držíme našim „deckám“ palce.“
Výsledky Young Lion Live Award sa dozvieme budúci týždeň. Zo Slovenska zabojujú tri dvojice, pozrite si ich kreatívne nápady:
Ivana Viteková & Martin Kyselica z agentúry Wiktor Leo Burnett
Karin Hykšová & Veronika Holásková z agentúry Wiktor Leo Burnett
Rudolf Saksč & Lucia Kekeňáková z agentúr Wiktor Leo Burnett a Socialists