Spoločnosti DIVAS drink INTERNATIONAL sa od svojho vzniku vymedzila ako výrobca nápojov pre ženy, ktorým prináša kvalitné nápoje s čisto prírodnými zložkami a vysokou koncentráciou účinných látok.
Za desať rokov značka uspela na Slovensku, ale aj v Estónsku, Fínsku, Španielsku, USA, v Dubaji a ďalších krajinách sveta. Momentálne sa preto rozhodla prísť s niečím novým a preto prináša produkt pre mužov. Diva's for Women ponúka Diva's for Men.
Novinka sa môže pochváliť unikátnym multiminerálnym komplexom AQUAMIN z morských rias, pochádzajúcich z fjordu na pobreží Grónska. Zložka obsahuje bioaktívny vápnik, magnézium a ďalších 72 minerálov, ktoré sa postarajú o správne fungovanie mužského organizmu. „Nie je to len marketingový trik. AQUAMIN má 10 až 20-krát vyšší obsah minerálov než zelenina a jeho účinky boli potvrdené niekoľkými vedeckými štúdiami,“ vraví Lucia Tarnóczy, CEO DIVAS drink INTERNATIONAL.
Keďže Diva's je predsa len ženský svet, mužskí protagonisti neboli umiestnení do maskulínneho prostredia, ale do mediálnych obrazov, ktoré sa zvyčajne spájajú so ženami.
„Naša kampaň je tak trochu záškodnícka, pretože nepriamo upozorňuje na to, ako sú ženy zobrazované v médiách. Časopisy sú plné dokonalých postáv s pevnou pokožkou, zároveň sme milé, nežné, krehké, zmyselné. Ak sa žena objaví v reklame, väčšinou má funkciu dekorácie,“ vysvetľuje Tarnóczy.
Kampaň, ktorú kreatívne zastrešil Róbert Slovák a jeho priatelia nechce len rozosmiať alebo šokovať. „Cieľom je ukázať, že neexistuje prototyp typickej ženy, ani typického muža. Každý z nás je jedinečná bytosť, ktorá má rozdielne potreby a záujmy,“ dodáva CEO DIVAS.