Medzinárodný vyšehradský fond spustil začiatkom júna informačnú kampaň. Cieľom komunikácie je dostať do väčšej pozornosti Vyšehradský fond, a to nielen v cieľovej skupine žiadateľov o granty vo všetkých štyroch krajinách V4, ale aj širšej verejnosti. Kampaň má zvýšiť porozumenie o prospešnosti grantových programov, ktoré Vyšehradský fond finančne a mentoringovo podporuje.
Medzinárodný vyšehradský fond v roku 2020 zároveň oslavuje svoje 20 ročné pôsobenie a nová komunikácia sa opiera o početné projekty a ich reprezentantov.
Jednotným komunikačným jazykom Medzinárodného vyšehradského fondu je angličtina, preto umbrella koncept Visegrad fund CAN move your ideas forward je postavený na využití silného slova CAN a jeho dvoch významoch. Jednak vizuálne prvoplánovo can - ako plechovka a jednak can - od slova môže alebo dokáže.
Tak sa symbolom kampane na oslavu 20-teho výročia stali tri plechovky minerálky ako tri tematické oblasti, v ktorých je možné žiadať o granty.
Kampaň je postavená na videách o úspešných grantees a ich projektoch. Spolu s nimi na podporu hodnôt a ideí vzájomnosti Medzinárodného vyšehradského fondu videá natočili aj všetci ministri zahraničných vecí krajín V4 a riaditeľ fondu Andor F. Dávid.
Kampaň bude prebiehať v Maďarsku, Poľsku, Českej republike a na Slovensku. Bázou pre všetky informácie o výročí fondu je landing page kampane 20visegradfund.com.
Víťazná agentúra z tendra Creative Department sa musela vysporiadať s novou situáciou spôsobenou obmedzeniami súvisiacimi s Covid-19. Pôvodne plánovaná roadshow, ktorá zahrňovala všetky štyri krajiny V4 ako súčasť kampane, sa tak zrušila a celá komunikácia sa musela preniesť do online priestoru a na sociálne siete.