Stratégovia radia, čo by značky a spoločnosti mali po postupnom uvoľnení opatrení a návratu do bežného života alebo „nového normálu“ urobiť. Zaujímavé postrehy zdieľajú Marian Timoracký, Martin Woska a Vladimír Lefík.
Vrátiť sa k starému poctivému marketingu
|
Marian Timoracký partner MARK BBDO |
Zdá sa, že koniec sveta, ako sme ho doteraz poznali, nenastal. Predpovede falošných prorokov sa nenaplnili. Ľudia sa nezmenili k lepšiemu – a azda ani k horšiemu. Život sa pomaličky vracia do normálu.
New normal?
Keďže „kompletná paradigmatická zmena civilizácie“ nenastala, viacerí mudrlanti začali hovoriť aspoň o „novom normále“. Ak opomeniem povinné nosenie rúšok v interiéroch, používanie dezinfekčných prípravkov či častejšie umývanie rúk, tak „nový normál“ je podľa nich charakterizovaný nárastom digitalizácie, šetrnosti a „glokalizácie“. Sčasti s tým možno súhlasiť, pretože štvrtina slovenskej populácie počas koronakrízy naozaj objavila nové produkty a služby, ktoré predtým nepoužívala, ako napr. Netflix, Zoom, Wolt, bezkontaktné platby, domáce pekárničky, bicykel (áno, bicykel)... a pod. No nie je vôbec isté, či tieto koronakrízou vynútené aktivity ostanú napevno ukotvené v spotrebiteľských zvyklostiach alebo sa po čase stratia.
Už teraz, pri uvoľňovaní hygienických opatrení a očakávanom zrušení núdzového s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.