Spustenie nového webu Doveryhodneit.sk sprevádza digitálna kampaň pod taktovkou SCR interactive.
Hlavnou výzvou kampane je odlíšiť značku Hewlett Packard Enterprise (HPE), dodávateľa IT služieb a produktov, od Hewlett Packard (HP), svetoznámeho predajcu hardvéru. Mnoho ľudí totiž obe spoločnosti stále zlučuje pod jednu značku.
Ďalší z primárnych komunikačných cieľov je predstaviť nový produkt HPE GreenLake, hybridný cloud, ktorý funguje na pay-per-use platobnom modeli, vďaka ktorému zákazník platí len za to, čo skutočne použije. Na Slovensku je HPE GreenLake zatiaľ relatívne neznámy, no stáva sa hlavným predajným ťahúňom spoločnosti. V SCR interactive sa preto rozhodli pripraviť novú produktovú stránku a zároveň efektívne a pútavo komunikovať hlavne výhody a benefity HPE GreenLake pre slovenských zákazníkov.
Po úvodnej teasingovej fáze sprevádzanej online bannermi a produktovým videom nasledovalo predstavenie nového produktového webu HPE Slovensko, doplnené komplexnou digitálnou komunikáciou a PR kampaňou.
V SCR interactive upustili od fádneho spôsobu marketingovej komunikácie, ktorý preferuje väčšina veľkých hráčov v IT sektore a rozhodli sa ísť netradičnou cestou – do hlavných rolí celej kampane obsadili zamestnancov HPE Slovensko, s ktorými sa potenciálni zákazníci môžu reálne stretnúť. Komunikácia je tak emotívnejšia, no zároveň nezabúda ani na racionálne zdôraznenie obchodných benefitov, ktoré svojím zákazníkom HPE poskytuje.
„Príprava a exekúcia tejto kampane je pre nás veľkou výzvou a vážime si dôveru, ktorú nám spoločnosť HPE Slovensko prejavila. O výsledkoch je zatiaľ ťažko hovoriť, nakoľko kampaň beží len pár týždňov, ale podľa našich informácií túto stratégiu pre slovenský trh preberajú aj niektoré zahraničné pobočky HPE. Naším cieľom je predstaviť spoločnosť HPE ako partnera, ktorý vie reagovať na aktuálne trendy v digitálnom svete a potenciálni klienti v ňom objavia spoľahlivého a skúseného dodávateľa. Myslím, že náš zámer vystúpiť z ´nudnej´ korporátnej komunikácie a priniesť do sveta informačných technológií svieži a ľudský pohľad bol úspešný,“ uviedol Milan Čanky, Creative Team Leader & Digital Strategist v agentúre SCR interactive.
„Na Slovensku sme známi najmä vďaka špičkovým enterprise technológiám, odbornosťou a nasadením našich zamestnancov. Vzťahy s našimi klientmi a zákazníkmi za viac ako 20 rokov spolupráce v mnohých prípadoch prerástli do roviny strategických partnerstiev. Poznáme potreby zákazníkov a sme pripravení ponúknuť im špičkové a inovatívne produkty a služby, s čím súvisí aj rozšírenie a posilnenie nášho produktového portfólia na Slovensku. Verím, že spolupráca s renomovanou agentúrou SCR interactive sa odrazí nielen v lepšej znalosti značky HPE, ale aj v rozšírení našej zákazníckej základne,“ dodal Santiago Aguado, Country Managing Director HPE Slovensko.