Kríza priniesla mnohé obmedzenia, na druhej strane aj nové príležitosti. Firmy začali pociťovať väčšiu potrebu digitalizácie, ktorá otvorila množstvo otázok vrátane koordinácie IT a ostatných oddelení. Podcast Striking Back je o tom, aké možnosti má dnes digitalizácia vo firmách, či pre pandémiu vzrástli na ňu požiadavky a prečo je dnes dôležité, aby marketingové oddelenie využívalo spoluprácu s IT. V podcaste sa o tejto téme zhovára Michal Uriča zo spoločnosti Exe a Stanislav Várady z agentúry Digitask. Vypočúť si ho môžete tu.
V podcaste sa dozviete aj:
- Prečo sa spojili firmy Digitask a Exe
- Čo môže priniesť a prečo je dôležité prepájať v súčasnosti svet marketingovej komunikácie s IT svetom
- Či kríza urýchlila prechod firiem na digitalizáciu
- Aké miesto má dnes digitalizácia vo firme
- Ako digitalizácia a technologizácia súvisí s efektivitou
- Prečo dnes potrebujú marketingové oddelenia IT oddelenia viac ako inokedy
- Ako sa dáta dajú využiť v prospech zákazníkov či kampaní
- Či súčasná situácia súvisiaca s pandémiou bude podporovať takzvaný IT driven marketing
- Aká je budúcnosť spolupráce marketingu a IT a kde sa dá spolupráca posunúť