Reklama z dielne Respect APP predstavuje súťaž, ktorú sa firma pri tejto príležitosti rozhodla spustiť.
Pri príležitosti svojho okrúhleho výročia na Slovensku si spoločnosť Kaufland pre svojich zákazníkov pripravila kampaň, ktorá spája svet bežného nakupovania a rýchlostných automobilových pretekov. Len namiesto áut sa súťaží s nákupnými vozíkmi.
Každý, kto si doteraz len predstavoval, že vlastní auto a kompenzoval si to „šoférovaním“ nákupných vozíkov po predajni alebo na parkovisku, má teraz šancu vyhrať.
Stačí urobiť jeden nákup v Kauflande nad 20 eur a je v hre o 20 automobilov značky Kia a o 5 000 okamžitých výhier. Počas trvania kampane zároveň Kaufland poteší zákazníkov aj zlacnením až 2020 výrobkov o 20 percent.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP Kreativny riaditel: Peter Michalka Copywriter: Lukáš Lukonič Art Director: Zuzana Guothová, Michal Kvasnica Account: Zuzana Marečková Réžia: Dano Dekan Produkcia: Hitchhiker Films
01 - Modified: 2020-05-28 08:54:28 - Feat.: 0 - Title: Kaufland začína s predajom čapovanej drogérie
02 - Modified: 2020-06-24 09:58:11 - Feat.: 0 - Title: Kaufland spúšťa druhý ročník projektu Čerstvé hlavičky
03 - Modified: 2020-07-17 11:03:42 - Feat.: 0 - Title: Kaufland sa pridal k iniciatíve OSN. Hlási sa k dodržiavaniu 10 princípov udržateľnosti
04 - Modified: 2020-08-03 12:33:21 - Feat.: 0 - Title: Nádoby na použitý kuchynský olej pribudli pri ďalších predajniach Kauflandu
01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne
02 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu
03 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande