StoryEditor

SPP ponúka nový spôsob zdieľanej dopravy v Bratislave

17.08.2020, 14:40
Autor:
redred
V kampani na podporu novinky sa objavila skupina S Hudbou Vesmírnou.

SPP ponúka obyvateľom hlavného mesta ďalší atraktívny spôsob ekologickej dopravy.

„Umožňujeme prenájom eSkútrov, ktoré sú poháňané elektrinou z našich vlastných zdrojov, z kogeneračnej jednotky, ktorá sa nachádza priamo v areáli SPP. Rozšírením možností zdieľaných služieb v oblasti ekologickej dopravy plynule nadväzujeme na naše zelené projekty, spojené s energetickou efektívnosťou, ochranou životného prostredia a znižovaním uhlíkovej stopy,“ uviedla Andrea Danková, vedúca oddelenia produktového marketingu SPP.

Aj takýmto spôsobom sa chce SPP začať profilovať ako moderne zmýšľajúca spoločnosť, ktorá udáva trendy, nielen v energetike, ale aj ako líder v realizácii projektov s pozitívnym dopadom na spoločnosť. 

Spoločnosť promuje novinku v krátkych videách, v ktorých ide najmä o vtipné podanie najväčších výhod eSkútrov v kombinácií s tým, v čom sa primárne líšia od skútrov a motoriek s klasickými spaľovacími motormi - neprodukujú žiadne emisie CO2 ani hluk. Sú vhodnou alternatívou k hromadnej doprave, či doprave po meste. Videá tiež poukazujú na fakty, že eSkútre nie sú produktom na pouličné závody, rýchlu jazdu, či hlučné priťahovanie pozornosti, ale pôsobivou súčasťou budúcej modernej dopravy.

"Keďže aplikácia blinkee.city je výborne spracovaná, klienti sú neustále sprevádzaní bezpečnostnými odporúčaniami, návodmi a všetkými informáciami ohľadne používania eSkútrov. Preto sme si v prípade brand kampane dovolili ísť o level vyššie a zamerali sme sa hlavne na rozdiely medzi eSkútrami a ostatnými bežnými motocyklami so spaľovacími motormi. Snažili sme sa vytvoriť pútavé videá pre mladých a sme presvedčení, že divák odčíta náš jednoduchý zámer a odkaz. Držali sme sa motívov, ktoré v nás počas príprav zostali rezonovať najviac -  s eSkútrom nikoho nezobudíme, nevydáva žiaden hluk, žiadne emisie a rýchlosť je obmedzená. Navyše ide o zdieľanú dopravu, ktorá je dnes vítaná v každom modernom meste,"  vyjadrila sa agentúra Sorizzo.

„Flotila eSkútrov sa aktuálne rozrastá na 100 a v budúcnosti ich pribudne ešte viac, pretože cítime tlak od zákazníkov, ktorým sa služba páči. Priemerný čas pešej vzdialenosti k najbližšiemu eSkútru sa znížil z 8 na 4,5 minúty. V porovnaní s ostatnými európskymi metropolami ako Praha, Budapešť, Valencia, Varšava sa stala Bratislava vzhľadom na počet obyvateľov mesto s najväčším počtom eSkútrov v celej sieti Blinkee,“ dodáva Andrea Danková. 

Vizitka kampane:

Klient: SPP, Andrea Danková
Agentúra: Sorizzo Art Production,  Istropolitana Ogilvy
Ideamaker & copywriter: Marek Koleno, Dominika Morávková, Daniel Kis
Account Manager: Alexandra Hurtová

01 - Modified: 2020-08-07 11:05:48 - Feat.: 0 - Title: Šéf Boltu: Ľudia sa kolobežky len učia používať a niekedy sa správajú ako malé deti
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:37