Afri cola je späť a prináša posolstvo pre generáciu bombardovanú na sociálnych sieťach najnovšími trendmi a tlačenú do toho, aby spĺňala sociálne normy, ktoré jej nemusia byť vždy až tak blízke.
Niektorí si túto nemeckú kolu môžu pamätať z deväťdesiatych rokov, kedy sa u nás vyrábala a lokálne predávala. V týchto dňoch prichádza na celé Slovensko, kde chce osloviť všetkých, ktorí netúžia byť dokonalým a uhladeným produktom, a pre ktorých je dôležitejšie mať vlastnú tvár.
„Na slovenský trh sa vracia nemecká kolová legenda, ktorá zaujme svojou chuťou, ikonickým dizajnom fľaše a zdravou drzosťou v komunikácií, ktorou si chce vymedziť svoje miesto na kolovom trhu,“ povedal Matúš Šarišský, brand manager značky Afri cola.
Kampaň štartuje online videom, ktorého vizuálny jazyk sa drží hlavného posolstva do posledného pixelu. Rovnako tak séria vizuálov, s ktorými sa stretnete ako v online, tak aj v offline prostredí.
Značku do svojho portfólia zaradila spoločnosť BUDIŠ, ktorá začala licenčnú výrobu vo svojom závode Lúka neďaleko Piešťan.
Kampaň ideovo a strategicky zastrešila reklamná agentúra dotcom advertising.