Predstavme si jeseň tohto roka. Ako bude vyzerať „návrat do normálu“ pre ľudí z marketingovej komunikácie? Ako sa zmenili priority a marketingové plány? Ako pandémia ovplyvnila zaužívané postupy, nastavené procesy, ale aj fungovanie značiek väčších či menších značiek, agentúr a médií v komunikačnom biznise? V neposlednom rade ako na tieto zmeny zareagoval spotrebiteľ? Ako by mala vyzerať kreatíva, ktorá dnes osloví zákazníkov? Čaká nás obdobie, od ktorého máme všetci tie najvyššie očakávania.
Ako bude vyzerať návrat do „normálu“ a aké stopy zanechala pandémia v našom uvažovaní, budú už 10. septembra hovoriť zástupcovia zadávateľov, agentúr a médií. Zdá sa, že nás biznis nikdy nebol tak na hrane ako práve teraz. A vy môžete spoznať ako sa mení uvažovanie a plány lídrov nášho trhu. Stačí sa prihlásiť a stream z panelových diskusií môžete pozerať kdekoľvek.
Program, ktorý vás čaká:
Panel Médiá: 9 00 – 10 00
Ivan Antala, generálny riaditeľ, Rádio Expres
Martin Mác, CEO, Zoznam
Juraj Máťuš, riaditeľ Centra reklamy Markíza
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press a predseda predstavenstva Asociácie tlačených a digitálnych médií
Panel Zadávatelia: 10 30 – 11 30
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie a hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika
Martina Hrivnáková, Riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
Ronald Lupták, marketingový riaditeľ, HEINEKEN Slovakia
Panel Agentúry: 11 45 – 12 45
Zuzana Ďurčeková, Managing Director, MADE BY VACULIK a prezidentka KRAS
Peter Šurín, Strategy and Creative Director, Elite Solutions, prezident ADMA
Štefan Kozák, zakladateľ a managing director event & live communication agency CREATIVE PRO Group
Soňa Lexmanová, managing director agentúry SKPR STRATEGIES a prezidentka asociácie PR agentúr SR
Panel Spotrebiteľ: 13 – 14 00
Drahomíra Juríková, Director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa
Richard Mareček, Head of Brand Strategy, Dedoles
Michal Tomčík, spoluzakladateľ Pygmalios
Marián Timoracký, United Consultants, partner MARK BBDO
Panel Kreativita a Dáta: 14 00 – 15 00
Róbert Slovák, Founder/ Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia
Juraj Kováč, Creative Director, THIS IS LOCCO
Peter Michalka, AdMan, Respect APP
Pavol Minár, Inspirations Minar
(zoznam diskutujúcich budeme priebežne aktualizovať)