StoryEditor

Ako bude vyzerať Back to normal podľa odborníkov v marketingovej komunikácii

07.09.2020, 12:43
Autor:
redred
Zistite už vo štvrtok, 10. septembra. Prihláste sa online.

Predstavme si jeseň tohto roka. Ako bude vyzerať „návrat do normálu“ pre ľudí z marketingovej komunikácie? Ako sa zmenili priority a marketingové plány? Ako pandémia ovplyvnila zaužívané postupy, nastavené procesy, ale aj fungovanie značiek väčších či menších značiek, agentúr a médií v komunikačnom biznise? V neposlednom rade ako na tieto zmeny zareagoval spotrebiteľ? Ako by mala vyzerať kreatíva, ktorá dnes osloví zákazníkov?  Čaká nás obdobie, od ktorého máme všetci tie najvyššie očakávania.

Ako bude vyzerať návrat do „normálu“ a aké stopy zanechala pandémia v našom uvažovaní, budú už 10. septembra hovoriť zástupcovia zadávateľov, agentúr a médií. Zdá sa, že nás biznis nikdy nebol tak na hrane ako práve teraz. A vy môžete spoznať ako sa mení uvažovanie a plány lídrov nášho trhu. Stačí sa prihlásiť a stream z panelových diskusií môžete pozerať kdekoľvek.

Program, ktorý vás čaká:

Panel Médiá: 9 00 – 10 00 

Ivan Antala, generálny riaditeľ, Rádio Expres

Martin Mác, CEO, Zoznam

Juraj Máťuš, riaditeľ Centra reklamy Markíza

Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press a predseda predstavenstva Asociácie tlačených a digitálnych médií

Panel Zadávatelia: 10 30 – 11 30

Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie a hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika

Martina Hrivnáková, Riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka

Ronald Lupták, marketingový riaditeľ, HEINEKEN Slovakia

 

Panel Agentúry: 11 45 – 12 45

Zuzana Ďurčeková, Managing Director, MADE BY VACULIK a prezidentka KRAS

Peter Šurín, Strategy and Creative Director, Elite Solutions, prezident ADMA

Štefan Kozák, zakladateľ a managing director event & live communication agency CREATIVE PRO Group

Soňa Lexmanová, managing director agentúry SKPR STRATEGIES a prezidentka asociácie PR agentúr SR

Panel Spotrebiteľ: 13 – 14 00

Drahomíra Juríková, Director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa

Richard Mareček, Head of Brand Strategy, Dedoles

Michal Tomčík, spoluzakladateľ Pygmalios

Marián Timoracký, United Consultants, partner MARK BBDO

Panel Kreativita a Dáta: 14 00 – 15 00

Róbert Slovák, Founder/ Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia

Juraj Kováč, Creative Director, THIS IS LOCCO

Peter Michalka, AdMan, Respect APP

Pavol Minár, Inspirations Minar

(zoznam diskutujúcich budeme priebežne aktualizovať)

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 17:56