Stratégie
StoryEditor

Ako bude vyzerať Back to normal? Diskutujeme na Tyršáku

10.09.2020, 09:15
Autor:
redred
Konferenciu LOTE môžete sledovať aj online alebo si prídite vypočuť inšpiratívnych spíkrov na Tyršák.

Ako bude vyzerať „návrat do normálu“ pre ľudí z marketingovej komunikácie? Ako sa zmenili priority a marketingové plány? Ako pandémia ovplyvnila zaužívané postupy, nastavené procesy, ale aj fungovanie značiek väčších či menších značiek, agentúr a médií v komunikačnom biznise? V neposlednom rade ako na tieto zmeny zareagoval spotrebiteľ? Ako by mala vyzerať kreatíva, ktorá dnes osloví zákazníkov? 

Na všetky otázky dnes v panelových diskusiách odpovedia tí najpovolanejší z brandže. Zástupcovia zadávateľov, agentúr aj médií práve diskutujú na bratislavskom Tyršáku. Ak vás zaujímajú plány lídrov nášho trhu, stačí sa prihlásiť na stream z panelových diskusií a môžete pozerať kdekoľvek.

Program:

Panel Médiá: 9 00 – 10 00 

Ivan Antala, generálny riaditeľ, Rádio Expres
Martin Mác, CEO, Zoznam
Juraj Máťuš, riaditeľ Centra reklamy Markíza
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press a predseda predstavenstva Asociácie tlačených a digitálnych médií

Panel Zadávatelia: 10 30 – 11 30

Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie a hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika
Martina Hrivnáková, Riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
Ronald Lupták, marketingový riaditeľ, HEINEKEN Slovakia

 Panel Agentúry: 11 45 – 12 45

Zuzana Ďurčeková, Managing Director, MADE BY VACULIK a prezidentka KRAS
Peter Šurín, Strategy and Creative Director, Elite Solutions, prezident ADMA
Štefan Kozák, zakladateľ a managing director event & live communication agency CREATIVE PRO Group
Soňa Lexmanová, managing director agentúry SKPR STRATEGIES a prezidentka asociácie PR agentúr SR

Panel Spotrebiteľ: 13 – 14 00

Drahomíra Juríková, Director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa
Richard Mareček, Head of Brand Strategy, Dedoles
Michal Tomčík, spoluzakladateľ Pygmalios
Marián Timoracký, United Consultants, partner MARK BBDO

Panel Kreativita a Dáta: 14 00 – 15 00

Róbert Slovák, Founder/ Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia
Juraj Kováč, Creative Director, THIS IS LOCCO
Peter Michalka, AdMan, Respect APP
Pavol Minár, Inspirations Minar

 

01 - Modified: 2020-09-11 12:47:28 - Feat.: - Title: Zažili sme vysokú školu krízovej komunikácie, odznelo na konferencii LOTE
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 13:18