StoryEditor

Riešenie pre obdobie po koronakríze? Mohlo by to byť promotion

11.09.2020, 13:04
Bývalá šéfka Rádia Expres, Eva Babitzová, hovorí o svojom novom projekte.

„Som presvedčená, že svet sa po koronakríze ešte veľmi zmení,“ hovorí bývalá šéfka Rádia Expres Eva Babitzová. Aj to je dôvod, prečo je dnes presvedčená, že jej nový projekt má potenciál. Pre Stratégie vysvetľuje, čo môžeme od jej novej agentúry Promo Punkers očakávať.

Hovoríte o tom, že svet zmenený pandémiou pomôže vašej novej agentúre. Ako?
Promo Punkers je agentúra špecializovaná na promotion a myslím, že práve to by sa klientom a agentúram mohlo v súčasnom neistom svete páčiť. Žijeme dynamické, nepredpovedateľné časy, zadávatelia nevedia, čo ich čaká. Čo však vedia veľmi dobre, je, že nemôžu prestať komunikovať. Promotion je riešenie. Je to taká „pankáčina“ – urobme teraz toto a uvidíme, aké výsledky nám to prinesie.

Načrtli ste, s akou novinkou prichádzate na trh. V čom je agentúra iná?
Špecializujeme sa. Robíme promotion, reklamnú udalosť, event, ktorý je založený na nejakej hre, súťaži, ktorej úlohou je pritiahnuť a zabaviť ľudí, a takto motivovať publikum, aby urobilo to, čo zadávateľ očakáva: zhromaždiť ho na nejakom mieste, stiahnuť apli...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:01