archív
StoryEditor

DIGI nabáda k presťahovaniu. V novej kampani pokračuje so spoluprácou s Danom Heribanom

21.02.2022, 14:05
Autor:
redred
Reklamu vytvorila agentúra 4.0.

Dano Heriban v minulosti propagoval pre DIGI Ligu majstrov, v súčasnosti nabáda k presťahovaniu. Herec sprevádza záujemcov o kúpu bytu novými priestormi, až kým sa všetci nedostanú do obývačky. Z ponuky sa vykľuje 140 programov, ktoré ponúka DIGI vo svojom balíku. Sťahujete sa? Presťahujte sa do DIGI, končí sa výzvou spot. O kreativitu sa postarala agentúra 4.0, ktorá uspela v tendri zo začiatku roka. Minulý rok pre klienta DIGI pracovala Istropolitana Ogilvy.

"Kreativita vznikala v silnej súčinnosti priamo s klientom a dokonca produkčným štúdiom. Extrémne si cením otvorenosť klienta a tiež Danka Laurinca, ktorý spot točil. Považujem túto kampaň naozaj za kolektívne dielo a želám si čím ďalej tým viac takýchto klientov pre našu agentúru,” hovorí Kuko Mazán, CEO agentúry 4.0. 

“Z prieskumov a spätnej väzby od zákazníkov nám vychádza, že ľudia menia poskytovateľa televíznych služieb pri určitých životných situáciách. A jednou z najvýznamnejších je práve sťahovanie a riešenie nového bývania. Určite ste to zažili aj vy, však?", hovorí Michal Mažár, riaditeľ marketingu a predaja DIGI SLOVAKIA.  

Agentúra 4.0 o svojej práci hovorí, že stavia svoje kampane na dátových pilieroch. Aj preto bola pre ňu voľba komunikačnej stratégie pri tejto kampani jednoznačná. “Chceli sme držať určitú kontinuitu. Vieme, že Dano je pre DIGI silným komunikačným prvkom, takže jeho zachovanie bolo viac ako isté a tiež sme vedeli, že ľudia jednoducho menia operátora televízie a internetu práve vtedy, keď sa sťahujú. Jasný brief, jasné dáta, jasná, a som presvedčený, že aj funkčná, kreativita. Takto to máme radi,” dodáva Kuko Mazán.

Kampaň pozostáva z hlavného “HERO” videa, ktoré sa v neskorších fázach kampane “rozmení” na kratšie videá. V tých sa bude divákom pripomínať viac produktová informácia, stále však zo zachovaným vtipom. Komunikácia sa formátmi prispôsobuje tiež sociálnym sieťam, dopĺňa ju séria kľúčových vizuálov v printoch a tiež v rádio a TV.

„Ďakujeme produkčnej aj kreatívnej agentúre za prínosnú spoluprácu. Koncept nás oslovil jednoduchým humorom a trefným messagom, ktorý priamo odkazuje na benefity našej služby. Dano Heriban nám predviedol svoje herecké schopnosti a sme radi, že je dlhodobo tvárou značky DIGI,“ dodáva Michal Mažár.

Komunikačná kampaň odštartovala v polovici februára, postupne sa zapoja jednotlivé médiá a potrvá do polovice apríla.

Vizitka kampane:
Klient: DIGI Slovakia: Michal Mažár, Diana Vranová, Peter Schuchmann, Peter Berg
Produkčná agentúra: Laurinc Studio
Kreatívna agentúra: 4.0

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2024 04:12