Najkreatívnejšou agentúrou a ocenenie "Agentúra večera" na tohtoročnej súťaži Zlatý klinec 2020 získala agentúra Wiktor Leo Burnett. V dôsledku prísnych opatrení, sa ale agentúra nemohla zúčastniť odovzdávania Klincov. A to je dôvod, prečo "WIktorovci" natočili krátke videá, v ktorých ďakujú za získané ocenenia.
"Ďakujeme, veľmi sa tešíme z ocenenia pre najkreatívnejšiu agentúru," hovorí v úvode jedného z videí Peter Kontra, šéf Wiktor Leo Burnett. "Moje prvé poďakovanie smeruje ku kolegom do Wiktor Leo Burnett, ďakujeme tiež všetkým, ktorí nám držia palce, ďakujeme za príležitosť robiť pre pekné značky a pre inšpiratívnych ľudí, ktorí za nimi stoja. Ďakujeme všetkým, ktorí stáli za organizáciou tohtoročného Zlatého klinca, lebo tento rok to nebolo vôbec jednoduché - KRAS-u, Leopardom, ďakujeme ADC a ďakujeme Stratégiám, ktoré podporujú dlhodobo kreatívnu reklamu."
Kontra v poďakovaní hovorí aj to, že agentúra kreativitu nerobí náhodne, robí ju seriózne pre všetky značky, ktoré majú v portfóliu, lebo veria, že značkám prináša prosperitu.
Wiktor Leo Burnett sa stala najúspešnejšou agentúrou na Zlatom klinci, vďaka tomu, že získala 4 zlaté, 2 strieborné a 6 bronzových Klincov.
Najviac zlatých Klincov si agentúra odniesla za kampaň Hrášková polievka pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl. Zlato získala v kategóriách PR, Media a tiež v kráľovskej kategórii Kampaň.
Viaceré ocenenia si agentúra Wiktor Leo Burnett odniesla aj za práce pre klientov Heineken Slovensko Lidl, SD Pharma či 365.bank. Ďakovné videá pripravila pre všetky práce a klientov. Vo videách postupne ďakujú kreatívni riaditelia Štefan Andrejco, Martin Keder a Martin Motáček.