Značka Staropramen zahájila spoluprácu so svetoznámym michelinským kuchárom Tomasom Lidakeviciusom. Ten vyzval aj Slovákov, aby jeho recept zopakovali alebo dokonca vylepšili. Nezostalo však len pri výzve pre amatérskych kuchárov. Agentúra 2CREATE do kampane zapojila aj lokálneho influencera - známeho slovenského kuchára Michala Konráda, ktorý výzvu prijal a prišiel s vlastným receptom. Jeho video obohatilo kampaň o lokálny rozmer a podnietilo Slovákov k tomu, aby na výzvu reagovali vlastnými kuchárskymi pokusmi a vylepšeniami, ktoré postujú vo forme statusov a fotiek na facebookovej stránke Staropramen.
Ciele a prípravu kampane približuje Marína Zollerová z agentúry 2CREATE: „K zadaniu od klienta pristupujeme vždy proaktívne. Nešlo nám len o štandardnú lokalizáciu videa, ale o interaktívnu komunikáciu, ktorá bude mať tak globálny, ako aj lokálny rozmer. Rozhodli sme sa preto, že v kampani využijeme dvojicu influencerov – svetového aj slovenského. Michelinský šéfkuchár posilňuje globálny prémiový charakter značky, slovenský kuchár zasa podčiarkuje skutočnosť, že značka Staropramen je na Slovensku ako doma a patrí medzi obľúbené značky Slovákov.“
Spojenie Staropramenu s dobrým jedlom pritom nie je náhodné. „Vychádzame z DNA značky a aktivujeme komunikačný pilier, v rámci ktorého prepájame pivo Staropramen s chutným jedlom. Naši spotrebitelia si cenia prémiovú kvalitu vo všetkých jej podobách. Platí to rovnako o jedle, ako aj o pive,“ vysvetľuje Brand Manager Michal Sedláček. Množstvo pozitívnych ohlasov na práve prebiehajúcu kampaň dokazuje, že táto kombinácia zákazníkom naozaj chutí.
Video si môžete pozrieť tu.