Už budúci týždeň sa koná online event, ktorý organizuje spoločnosť Kantar. A ak pracujete v marketingu a chcete spoznať svoju cieľovú skupinu, trojhodinový online seminár môže byť pre vás zaujímavou inšpiráciou. Bude totiž o životnom štýle Slovákov a ich rozdelení do šiestich charakteristických segmentov.
Na evente sa dozviete nielen to, v čom sme ako Slováci odlišní, alebo aj podobní a ako sa naša spokojnosť vyvíja v čase. Kantar vám prezradí ako dlhodobo monitorované globálne spotrebiteľské MEGA trendy hýbu Slovákmi a ako Slováci zvládajú koronačasy.
Hosťami eventu budú známi odborníci z komunikačnej brandže, ktorí prezradia, ako tieto informácie pomôžu pri riadení značky, inováciách, komunikácii, online stratégii a rôznych marketingovo-strategických rozhodnutiach.
Tešiť sa môžete na: Miladu Halovú z Tatrabanky, bývalého šéfa marketingu Heineken Slovensko Ronalda Luptáka, marketingovú výskumníčku Evu Taráčovú, Adama Horeckého z MADE BY VACULIK a Dušana Vavreka zo spoločnosti LION.
Event sa koná už 5. novembra, o 9:00 hodine, v prípade záujmu, kliknite tu.