Keď už máme pred sebou "Halloween" víkend, prinášame pár inšpiratívnych reklám. Začíname špeciálnym "Broom Thru" od Burger Kingu. Brazílska agentúra David vymyslela takúto "navigáciu". Klienti, ktorí prejdú cez "Drive in" na metle, dostanú zadarmo Whopper.
Britská agentúra DDB natočila pre značku krmív pre zvieratá Temptations príbeh vystrašenej mačky. Pekná rozprávka.
Na Austrálčanov, ktorí si minulý rok objednali na Halloween KFC menu, čakalo namiesto klasickej donášky „strašidelné prekvapenie“. Aktivačnú kampaň vytvorila Ogilvy Sydney.
Publicis a jeho "Happy Halloween" od spoločnosti Jeep.
A ešte jedna značka auta, Kia a Halloween v jej podaní:
Aj takto sa dá robiť reklama na televíziu, túto vytvorili pre dánsku TV2.
Halloween poster a odkaz od Harley-Davidson: “This Halloween, treat yourself to genuine Harley-Davidson parts.”
Ketchup alebo krv? Heinz nevylučuje použitie na oba účely.
Sladké pokušenie pre McDonald´s od agentúry DDB, ktorá tento printový vizuál vytvorila už pred dvoma rokmi.
A ešte jeden minimalistický vizuál pre McDonald´s, tentoraz od Cosette, ktorá ho vytvorila pred rokom.