StoryEditor

Wiktor Leo Burnett má nového klienta. Predstavil reklamu pre Fusakle

03.11.2020, 11:48
Autor:
pzpz
Ide o prvú nadlinkovú kampaň značky.

Fusakle sú dizajnové ponožky navrhované a vyrábané výhradne na Slovensku a v Česku. Pre zastrešenie komunikácie sa rozhodli spolupracovať s agentúrou Wiktor Leo Burnett, ktorá im už pripravila aj prvú reklamu. 

"Keďže sme išli prvýkrát do nadlinkovej kampane, nechceli sme nič nechať na náhodu. Napriek tomu, že sme lokálna značka s výrobou na Slovensku a v Česku, a na trhu sme viac ako päť rokov, stále nás ešte nepozná mnoho ľudí. Preto sme ako hlavnú myšlienku kampane zvolili Česko-Slovenský originál. Tam zapasovala kolekcia československých večerníčkov, známych u nás aj v Čechách. Celú myšlienku dotvára hudba, s jednoznačným originálom Jirkom Kornom a pesnička perfektne zapadla nielen do témy, no aj do momentálnej nálady v spoločnosti. Tento nápad prišiel práve od agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorú sme vybrali v tendri z piatich agentúr. A bol to výborný výber. Absolútni profíci, ktorí nás perfektne viedli celým procesom a vždy, keď bolo treba, nás podržali. Aj vzhľadom na súčasnú dobu, to bol veľmi dobrodružný proces. Výsledok je však parádny. Je to presne to, čo sme chceli svetu ukázať. Vyhnúť sa predvianočnému klišé a pridať do toho správnu dávku retra aj súčasnosti, ale zároveň aj nádeje na lepšie časy," uviedol zástupca firmy Ján Anguš

"Keďže sme primárne komunikovali image značky Fusakle, bolo pre nás veľmi dôležité nastaviť správny tón a emóciu. Pesnička “Žal se odkláda” toto dokonale vystihuje a v dnešnej dobe navyše získava aj nový význam. Otec Mirec a Dano Dekan boli našou prvou voľbou," vysvetľuje Martin Keder, kreatívny riaditeľ z agentúry Wiktor Leo Burnett.

Značka svojou špeciálnou kolekciou odkazuje na bezstarostné detské časy. Ponožky zdobia motívy kreslených postavičiek práve z česko-slovenských večerníčkov. 

Wiktor Leo Burnett

Reklama je na Slovensku nasadená v televízii aj v online. Česká republika uvidí reklamu výhradne v televízii. Režisérskej stoličky sa zhostil Dano Dekan a produkciu zastrešil Leopard Production. 

Wiktor Leo Burnett

Vizitka kampane: 

Klient: Fusakle – Vlado Čabák, Simona Zajíčková, Ján Anguš
Kreatívna agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art Director: Mária Karásová
Copywriter: Ivana Viteková
Account manager: Zuzana Kotuliaková
Strategy planner:  Dominika Múdra
Réžia: Daniel Dekan
Produkcia: Leopard Production – Martin Repka, Veronika Halasová

Fusakle sú určené na každodenné nosenie a ľudí nielen pobavia, ale im aj pomáhajú. Ich výroba je výhradne lokálna, takže značka aj počas tohto neľahkého obdobia prispieva k udržaniu slovenskej ekonomiky.

01 - Modified: 2022-06-24 08:00:39 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Netradičná helma a plávajúci bilboard 02 - Modified: 2022-06-18 16:48:02 - Feat.: - Title: Cannes predictions: Súboj reťazcov 03 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 04 - Modified: 2022-05-17 06:48:54 - Feat.: - Title: 365.bank v novej kampani rozvíja motív priateľskej banky 05 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. august 2022 07:56