K štyrom českým kamenným predajniam otvoreným v priebehu posledného pol roka, pribudla prvá Bonami predajňa na Slovensku, v Bratislave. Okrem nej Bonami aj naďalej investuje do skladov, vlastnej dopravy a dodatočných služieb.
“Bratislavu sme logicky plánovali ako prvú zahraničnú predajňu. Slovensko je pre nás druhý najsilnejší trh, ktorý naviac tento rok veľmi rýchlo rástol. Koncept predajne je rovnaký ako v Česku, a teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, prezrieť stovky našich produktov, kúpiť čokoľvek z našej širokej ponuky na webe alebo vrátiť produkty, ktoré sa im nepáčia. Predajňu sme otvorili s našim partnerom, spoločnosťou PreSpánok,” hovorí Pavel Vopařil, CEO Bonami a dopĺňa: “Aj keď súčasná situácia veľa vecí komplikuje, my vnímame túto dobu ako príležitosť a táto predajňa je pre Bonami ďalší krok v rozšírení nového konceptu na všetky trhy, na ktorých pôsobíme, ” dodáva.
Tohtoročný silný rast spoločnosti sa okrem investícií do nových predajní prejavil aj na zväčšovaní skladu, ktorý vďaka tomu ponúka 30 000 produktov okamžite dostupných na odoslanie zákazníkom, rozširovaní a zrýchľovaní služieb aj vlastnej dopravy. Aj vďaka expanzii spoločnosť teraz zažíva najsilnejšiu sezónu za celú dobu svojho pôsobenia a medziročne očakáva až 80 percentný nárast.
“Zrýchľujeme aj samotnú dopravu, máme násobne viac produktov skladom, a tak z neho predávame už viac ako 90% objednávok. Vďaka dostatočným kapacitám expedujeme do druhého dňa, a to aj napriek rastúcemu dopytu a extrémnemu nárastu objednávok v posledných týždňoch, ” uzatvára Pavel Vopařil.