Sllovenská skupina Regal Burger má dnes už celkovo 25 prevádzok pod značkami Regal Burger, Poké Bistro a Chuck&Frida. Tri z nich sa pritom otvorili práve v tomto náročnom roku a sieť plánuje aj ďalšiu expanziu.
V prvom kvartáli budúceho roku plánuje Regal Burger predstaviť nový koncept food courtu v administratívnom komplexe Digital Park v Bratislave. Skupina sa tak rozhodla po skúsenostiach, ktoré získala pri manažmente konceptu Streetfood by Regal v bratislavskej Eurovei, ako aj dvoch menších food courtov známych pod značkou Chuck&Frida na Slovensku a v Rakúsku. Do nového food courtu v Digital Parku sa presunie aj prevádzka Regal Burger z Auparku, ktorý sa nachádza cez cestu.
„Ide o náš vlastný start up vo food sektore. Koncept bude zahŕňať naše vlastné prevádzky, ako je Regal Burger, Poké a šaláty, ale aj kvalitnú ázijskú, indickú a iné svetové kuchyne. Všetko na jednom mieste a s množstvom výhod pre zákazníka,“ dodáva Jozef Kuzma. Zákazníci budú môcť objednávku kombinovať z viacerých reštaurácií a zaplatiť na jeden bloček pri spoločnej pokladni. K dispozícii budú tiež samoobslužné kiosky v rámci prevádzky aj okolitých kancelárií, možnosť fakturácie priamo na zamestnávateľa, ale aj rozvoz zdarma v rámci kancelárií Digital Parku.
„Skupina Regal Burger bude ďalej rásť vo svojom kľúčovom koncepte Regal Burger ako aj v ďalších nových konceptoch Poké a Mexiko v súčasných krajinách na Slovensku, v Českej republike a v Rakúsku. Zároveň plánujeme do konca roka 2021 otvoriť niekoľko ďalších food courtov ako je Digital Park a dúfame, že ak sa situácia s COVIDom stabilizuje do konca Q2, predpokladáme expanziu aspoň v jednej novej krajine,“ uviedol Jozef Bardik.
Napriek tomu v roku 2020 otvoril Regal Burger prevádzky v bratislavskom nákupnom centre Bory Mall, v Laugariciu Trenčín a v Liptovskom Mikuláši. Počas voľnejšieho leta 2020 zaznamenala skupina Regal Burger tržby, ktoré boli v porovnaní s rovnakým obdobím v uplynulom roku vyššie až o 40 percent. Dalo sa však očakávať, že koniec roka bude ťažší, a preto sa skupina rozhodla investovať do viacerých inovácií.
Skupina vyvinula vlastný rozvozový systém, vsadila na rozvoj vlastných samoobslužných kioskov a ďalších technologických inovácií v rámci dcérskeho startupu Tracware a pre prevádzky s terasami zabezpečila štýlové iglu s čističkami vzduchu.