StoryEditor

Predseda poroty EFFIE AWARDS: Pre mňa je dôležitá idea. Aká je silná a aké výsledky doručí

17.12.2020, 08:57
S Igorom Tóthom z O2 Slovakia sme sa rozprávali o pozadí hodnotenia poroty v tohtoročnej súťaži najefektívnejších reklám.

Igor Tóth pred necelým mesiacom ako marketingový riaditeľ O2 Slovakia, predsedal obom porotám tohtoročnej súťaže efektívnych prác EFFIE AWARDS. „Ak by som mal zhodnotiť celkovo úroveň tohto ročníka, musím povedať, že aj práce, ktoré nakoniec nedostali kovy, boli veľmi kvalitné shortlisty,“ hodnotí tohtoročnú EFFIE dnes už generálny riaditeľ O2 Slovakia.

Prvýkrát ste viedli poroty obidvoch kôl. Ako hodnotíte túto zmenu organizátorov?
Ako porotca tohtoročnej EFFIE som ako novinku viedol tak prvú časť poroty, ktorá rozhodovala o shortlistoch, a potom aj druhú, s ktorou sme udeľovali kovy. Pri stretnutí s prvou časťou poroty, ešte predtým, než sa rozhodovalo o shortlistoch, sme mali diskusiu, kde sme si nastavili predstavy, mantinely a povedali víziu hodnotenia. Tým, že som videl aj prvé kolo a rozhodoval v druhom, mal som možnosť vidieť všetky práce, mal som prehľad, a najmä som vedel interpretovať a prepájať názory a pohľady oboch skupín. Počas stretnutia poroty  prvého kola bola zo strany porotcov chuť diskutovať už aj o samotných prácach. Preto by som azda odporučil zvážiť úpravu štatútu a pred udelením shortlistov aj s porotou prvého kola zorganizovať napríklad online diskusiu.

Pre Stratégie ste pred hodnotením povedali, že vynikajúca práca má silnú kreatívnu ideu, ktorá mala zásadný vplyv na efektivitu kampane. A zlaté práce by mali mať ašpiráciu uspieť aj v medzinárodnom meradle. To je tá vízia, ktorú ste odovzdali porote?
Áno, obzvlášť som si uvedomoval, že máme za sebou pomerne náročný rok, a preto som chcel, aby sme ocenili každú ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2024 21:48