PS:Digital
StoryEditor

Na slovenskom trhu je nová značka Hero Farmer

17.12.2020, 09:38
Autor:
redred
O jej komunikáciu aj identitu sa postarala agentúra PS:Digital.

V aktuálnej dobe, kedy sa množstvo značiek snaží zviesť na eko, bio, raw vlne, sa zdá byť komunikovanie čohokoľvek ekologického jednoduché. No čo ak je vaším produktom digestát?

“Keď za nami v polovici tohto roka prišiel Rasťo s informáciou, že by chcel spustiť komunikáciu produktu, ktorý zatiaľ nemá meno a ani vizualitu, chytili sme hodenú rukavicu,” hovorí Peter Šebo, Founder and CDO PS:Digital.

Produktom je digestát a teda organické tekuté hnojivo, ktoré vzniká ako vedľajší produkt pri výrobe bio paliva (bio plynu a následne zelenej elektriny). Je to hrdina všetkých záhradkárov. A práve na tomto vyjadrení sme založili celú identitu produktu a nazvali ho Hero Farmer - Hrdina vašich záhrad.

“Táto idea ma hneď zaujala, pretože hovorí presne to, o čom som aj ja osobne presvedčený. Hero Farmer je bezkonkurenčný produkt, prvé hnojivo 100 % prírodného charakteru na Slovensku. Zároveň je dôkazom, že aj takýto, možno na prvý pohľad nie veľmi “sexy” produkt, je možné zaujímavo a moderne odkomunikovať,” hovorí Rastislav Sopko, brand manager Greencorp.

​Za vizuálnou identitou a jej aplikáciou v komunikácii stojí Eva Vašíčková, Graphic Designer PS:Digital: “Ústredným prvkom loga Hero Farmer je kvapka, ktorá symbolizuje produkt a list v ňom vyjadruje, že vďaka digestátu začne niečo nové rásť. Produkt pochádza z prírody a znovu sa do nej v „zmenenej“ podobe vracia. V logu, na obalovom dizajne a microsite sme pracovali s farebnosťou, ktorá vychádza z harmonických farieb prírody.“

Dizajn vyjadruje cyklus v prírode, pri ktorom produkt Hero Farmer vzniká z prírodných zložiek rastlinného pôvodu a vďaka nemu môžu znovu vyrásť ďalšie rastliny a symbolizuje tiež planétu, ktorú produkt nezaťažuje, keďže je organický. 

Hlavná časť komunikácie je v online priestore. Aktuálne zbierame dopyty, keďže samotný produkt bude k dispozícii na jar 2021.

“Od spustenia komunikácie sa stretávame s pozitívnymi ohlasmi a aj počet ľudí, ktorí prejavili predbežný záujem o produkt, je príjemným prekvapením. Už teraz si ho predobjednalo množstvo zákazníkov. Hero Farmer je jedinečný produkt, ktorý dáva odpadu ďalší zmysle a život v podobe organického hnojiva. Takto vraciame do pôdy opäť potrebné živiny. A tomu hovoríme u nás „zelený kolobeh“ , vysvetľuje Rastislav Sopko, brand manager Greencorp.

01 - Modified: 2020-12-10 12:17:08 - Feat.: 0 - Title: O Facebook spoločnosti Google sa stará PS:Digital
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 15:20