Tím cestovnej kancelárie Pelikán po viac ako dvoch rokoch opúšťa Jozef Rybár, ktorý zastával pozíciu PR manažéra. Práve jeho príchodom sa vzťahy s verejnosťou a médiami, rôzne CSR aktivity ako aj časť komunikácie medzinárodnej firmy vyčlenili z marketingového oddelenia. Od 18. januára sa preto opäť zlučujú.
Marketing Pelikána tak bude po novom ako jeho manažér viesť Patrik Vas, ktorý má od roku 2018 na starosti i strategické partnerstvá slovenskej cestovateľskej jednotky na šiestich európskych trhoch.
„Po Jozefovom rozhodnutí opustiť naše rady ide o logický krok, v podstate návrat k fungovaniu, ktoré sme si vyskúšali v minulosti. Aj pandémia ukazuje, aké dôležité sú správne slová v čoraz digitálnejšom a prepojenejšom svete. Verím preto, že s kolegami úspešne nadviažeme aj na jeho prácu,” opisuje Vas.
„Uplynulého trištvrte roka sa denno-denne, rovnako ako celé odvetvie cestovného ruchu, pasujeme s následkami koronakrízy a som veľmi rád, že sa nám to i napriek všetkým komplikáciám alebo ľudským chybám so cťou darí. Do roku 2021 preto Pelikán vstupuje s pokorou a nádejou, no tiež skúsenejší, odhodlanejší a silnejší než kedykoľvek predtým. Moju časť tejto úlohy tak považujem za naplnenú,” vysvetľuje Rybár jeho rozhodnutie, ktoré vzniklo po dohode s vedením spoločnosti.
Pelikán v uplynulých dvoch rokoch spustil viacero marketingových a komunikačných projektov - od spolupráce so spravodajským portálom Aktuality.sk, cez kampane so slovenským raperom Kalim či českým tvorcom Kazmom, až po novú mobilnú aplikáciu jeho cestovateľského magazínu Pelipecky.