Dentsu Slovensko mení v tomto roku svoju vnútornú organizačnú štruktúru. Udialo sa tak na základe globálnej stratégie dentsu International, podľa ktorej budú naďalej podporované len celosvetovo pôsobiace mediálne značky v rámci skupiny.
„Cieľom jednotlivých krokov reštrukturalizácie naprieč trhmi je sprehľadnenie štruktúry a transformácia portfólia služieb pre udržateľný rast našich klientov,“ hovorí Peter Zlámala, COO Dentsu Slovensko. (na obrázku)
Agentúra Vizeum sa spojí s mediálnou agentúrou dentsu X. „Veríme v jednoduchú pravdu - marketing má stále čaro budovať prospešné vzťahy medzi ľuďmi a značkami. Vzťahy sa však nevytvoria iba z presných mediálnych zobrazení alebo prenasledovania ľudí pomocou remarketingu. Vzťahy vznikajú z cenných zážitkov, ktoré sa všetky spájajú a rozprávajú nám úžasné príbehy. Príbehy, ktoré spájajú ľudí a značky. Z toho vychádza aj naše motto – Experience beyond Exposure,“ vysvetľuje Tomáš Molnár, riaditeľ pre klientský servis dentsu X Slovensko.
Dentsu Slovensko chce aj touto zmenou ďalej posilňovať svoje postavenie na slovenskom trhu a ponúkať klientom služby prispôsobené na mieru ich potrebám.