Slovenský trh lokálnych značiek sa rozrástol o nového člena. Pred pár mesiacmi vznikla značka vyrábajúca bavlnené vreckovky s názvom Noa!.
Jednou zo zakladateliek je Naďa Urbanová, ktorá pracovala na PR pozíciách vo viacerých bankách, naposledy ako vedúca PR oddelenia v Poštovej banke.
Cieľom značky je motivovať ľudí, aby nepoužívali veci na jedno použitie a hľadali ich dlhodobejšie náhrady. Tvorkyne značky presadzujú názor, že tak, ako sa postupne zbavujeme slamiek ci tyčiniek do uší, tak sa môžeme zbaviť aj papierových vreckoviek.
Pre vreckovky Noa! sú typické vtipné, dvojzmyselné nápisy a farebná grafika. Značka bola ocenená aj v Národnej cene za dizajn, kde získala Špeciálne ocenenie za dizajn s ekologickým prínosom.
Vreckovky sú vhodné pre dospelých aj deti, v ponuke sú aj klasické vreckovky z nefarbenej bavlny. Zaujímavosťou je Vreschovkár- vrecúško, do ktorého si použitú vreckovku môže spotrebiteľ odložiť.