MUW Saatchi&Saatchi
StoryEditor

V MUW Saatchi&Saatchi sa menia vlastníci. Novými partnermi sa stávajú Charvát a Vígh

03.02.2021, 10:51
Róbert Weber a Rasťo Michalik odchádzajú z reklamy.

Agentúra MUW Saatchi&Saatchi prechádza v súčasnosti zmenami na úrovni vlastníckej štruktúry. Z agentúry odchádzajú dvaja vlastníci, Róbert Weber a Rasťo Michalik. K Rastislavovi Uličnému pribudnú ako noví spolumajitelia Kamil Charvát a Jaroslav Vígh. Kamil Charvát (na obr. vľavo) vedie agentúru z pozície Managing Directora, Jaroslav Vígh (na obr. vpravo) je kreatívny riaditeľ. Zmeny sú platné od konca minulého roka.

„Je za nami éra, ktorá trvala viac ako dvadsať rokov a zmena, ktorou v súčasnosti agentúra prechádza, je výrazná,“ hovorí Rastislav Uličný. „Napriek tomu, že agentúru opúšťajú dve zvučné mená slovenskej reklamy, chceme, aby agentúra úspešne fungovala ďalej,“ vysvetľuje Uličný a dodáva: „Som preto rád, že ponuku viesť a prijať zodpovednosť za jej ďalší vývoj, prijali Kamil Charvát a Jaroslav Vígh, ktorí sa stávajú novými spoluvlastníkmi agentúry.“

Rastislav Uličný prízvukuje, že pre úspech agentúry je najdôležitejšia tímovosť a podelenie si zodpovedností. „Som presvedčený, že dlhoročný úspech agentúry MUW Saatchi&Saatchi bol a je založený na jednotnosti a tímovosti jej spoluvlastníkov. Preto bolo pre mňa veľmi dôležité, aby to tak aj naďalej zostalo,“ komentuje výber nových spoločníkov Uličný.

Rasťa Uličného sme sa spýtali, podľa čoho si ešte vyberal nových kolegov do vlastníctva agentúry. „V prvom rade je pre mňa dôležitý ľudský rozmer, mali by sme zdieľať rovnaké hodnoty, vízie a mať vzájomný rešpekt. Moja skúsenosť s nimi mi to len potvrdzuje. Kamil je podľa nás jeden z najlepších stratégov. Pracuje u nás viac ako 10 rokov, odviedol kus fantastickej práce, pozná dokonale naše prostredie a stal sa už ikonou MUW. Jara zas považujeme za jedného z najtalentovanejších ľudí v slovenskej reklame. Bol to Rasťo Michalik, ktorý si ho ako svojho nástupcu vyhliadol. Už za ten krátky čas, ktorý pracuje v MUW, dokázal posunúť nastavenú komunikáciu značiek omnoho ďalej. Má obrovskú vášeň pre to, čo robí a viem, že tie najlepšie veci od neho ešte len prídu,“ dodáva Uličný.

„Nechceme robiť reklamu preto, že musíme, ale preto, aby nás bavila. Veríme, že vtedy je to na výsledku cítiť. Inak to nebude mať zmysel. Naším cieľom je byť dlhodobo v prvej päťke kreatívnych agentúr,“ hovorí Kamil Charvát.

„V prvej trojke,“ kontruje mu Jaro Vígh. „Ale čo je pre nás ešte dôležitejšie ako umiestnenie agentúry, je vytvárať kampane, ktoré sú iné ako ostatné, výrazné, založené na reálnych insightoch, skrátka také, ktoré sa ľuďom dostanú pod kožu a budú ich milovať,“ hovorí o plánoch Vígh.

Agentúra nebude meniť svoj názov, na to majitelia momentálne nevidia dôvod.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 22:02