Napriek pandémii, ale aj odmietnutia niektorých značiek, sa predsa len uskutočnilo finále FNL - Super Bowl. A s ním aj prehliadka najdrahších, ale aj nasledovanejších reklám na svete. USA Today každý rok zostavuje rebríček top reklám na aktuálnom Super Bowl. Rebríček Ad Meter zostavujú spotrebitelia, ktorí priraďujú reklamám známky od 1 - 10, pričom 1 je najhoršia.
V tomto roku sa na prvých dvoch miestach umiestnili reklamy Rocket Mortgage.
Komik Tracy Morgan je tvárou reklám "Rocket Mortgage". Humor spočíva v tom ako vysvetľuje na vtipných situáciách rozdiel medzi slovíčkami "pretty sure" a "certain". Mimochodom to, aby sa na prvých dvoch miestach umiestnili rovnaké reklamy, sa naposledy stalo pred 14 rokmi.
Na treťom mieste sa umiestnila reklama spoločnosti Amazon, v hlavnej úlohe s Michaelom B. Jordanom, ktorý je vlastne zvodným stelesnením hlasovej služby Alexa.
Na štvrté miesto spotrebitelia posunuli reklamu M&M. Po sérii ospravedlnení v bežnom živote prichádza ospravedlnenie herca Daniela Levyho, ktorý už nebude jesť žiadneho z kamarátov M&M...
Piate miesto patrí Toyote, ktorá v emotívnom videu s paraolympijskou plavkyňou Jessicou Long, posúva do sveta silné posolstvo "we believe there is hope and strength in all of us".
A jedna bizarná reklama na záver. Ide o značku ovseného mlieka Oatly. Na poli vidíme šéfa spoločnosti Toni Peterssona, ktorý hrá a spieva pesničku s týmito slovami: "It´s like milk. Wow, no cow'. It's like milk but made for humans."
Pri hodnotení tejto reklamy vznikli dva tábory - jeden tvrdí, že ide o najhoršiu reklamu Super Bowlu vôbec. Druhý naopak, hovorí o tej najlepšej. Isté je, že pesnička sa vryje do hláv veľmi rýchlo.