Pivovar Bernard, po niekoľkých kontroverzných reklamách v minulosti, predstavil novú kampaň, v ktorej reaguje na súčasnú situáciu. Hlavným claimom je: Svet sa zbláznil, držme sa. Cieľom kampane je dodať ľuďom silu a pozitívne myslenie.
Slogan Bernard využíval už v minulosti, tentoraz došlo k zmene v slove “držte” na “držme sa”, čím chce pivovar poukázať na spolupatričnosť nielen počas pandémie.
Reklama, je čiernobiela a trvá deväťdesiat sekúnd. Spot zobrazuje päť malých príbehov ľudí v rôznych situáciach. Spolumajiteľ pivovaru, Stanislav Brenard, k reklame povedal, že v aktuálnej dobe, kedy svet “zošalel”, je nutné postaviť sa všetkým prekážkam pozitívne a spoločne. Aj keď je všetko ťažké a zlé, spolu to dokážeme prekonať.
Natáčalo sa v januári, niektoré scény aj českom meste Humpolec. V spote si zahrali aj zamestnanci pivovaru Bernard.
Tvorcom a režisérom kampane je český herec, scenárista a režisér, Jiří Mádl, ktorý je známy z filmov ako Snowboarďáci, Raftáci či Gympl. Práve Mádl prišiel s námetom a mal pri tvorbe tejto reklamy úplne voľnú ruku. O produkciu sa postarala agentúra Dawson production.
Spot bude vysielať Česká televízia, je šírený v online na YouTube, Facebooku či Instagrame.