AeroMobil
StoryEditor

AeroMobil má svoj prvý spot. Kreatívnym riaditeľom je Juraj Vaculík

31.03.2021, 12:47
Autor:
(pš)(pš)redred
Reklama pre lietajúce auto vznikla v agentúre MADE BY VACULIK.

Slovenský AeroMobil má prvýkrát svoj spot. V emotívnom príbehu vidíme veľmi osobný príbeh lietajúceho auta, jeho cestu od sna až po realitu. Minútové video vzniklo v spolupráci s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK a produkciou Stink Films. Kreatívnym riaditeľom je Juraj Vaculík, otec AeroMobilu, ktorý v spote aj účinkuje.

Slovenský AeroMobil, ktorý sa doslova z garáže prepracoval medzi svetovú špičku v oblasti mobility, po desiatich rokoch tvrdej práce (dizajnovania, technických výpočtov a simulácii, budovania prototypov a testovania) odštartoval práve touto kampaňou finálne kroky k spusteniu komerčného predaja.

Spot ponúka nielen príbeh vzniku a vývoja lietajúceho auta, ale aj ochutnávku slobody pohybu, ktorý človek s AeroMobilom ešte len zažije. A práve to je podporené aj claimom “Be. The. Experience.” Emóciu posolstva dotvára aj voice-over, ktorý je v prvej osobe, čo dáva AeroMobilu možnosť hovoriť za seba.

Kreatívnym riaditeľom kampane je Juraj Vaculík, ktorý sa po rokoch v reklame a vybudovaní jednej z najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku MADE BY VACULIK, v roku 2010 rozhodol založiť firmu AeroMobil, aby zmenil svet mobility. Pri tejto kampani spojil obe svoje vášne a kampaň tvoril v mene oboch firiem, ktorých je zakladateľom.

“Som si istý, že s našou víziou a výnimočným produktom dosiahneme ešte veľa prvenstiev. Najnovšie letové testy potvrdili, že sme so správnym produktom, na správnej ceste k revolucionalizácii osobnej dopravy. S tým, ako sa po rokoch dizajnovania, vývoja, inžinieringu a testovania blížime do komerčnej fázy, rozhodli sme sa odštartovať historicky prvú reklamu na lietajúce auto na svete. Verím, že našou globálnou kampaňou sprostredkujeme naše nadšenie a odhodlanie naplniť našu víziu budúcnosti osobnej mobility," hovorí Juraj Vaculík.

 "Som presvedčený, že AeroMobil bude zodpovedný za veľa prvenstiev. Dnes spúšťame prvú reklamu na lietajúce auto na svete, aby mohli zákazníci, investori, ale aj široká verejnosť zdieľať našu vášeň a víziu budúcnosti osobnej mobility," povedal Patrick Hessel, predseda predstavenstva a CEO AeroMobilu. "Osobnosť AeroMobilu ako aj celkové posolstvo kampane “Be. The. Experience.” perfektne vystihuje základnú esenciu dopravného prostriedku, ktorý dokáže to, čo nedokáže žiadny iný superšport, či súkromné lietadlo. AeroMobil predstavuje doslova novú formu bytia, ponúka zážitok z cesty aký sme doteraz nepoznali."

Na produkcii spotu sa podieľala spoločnosť Stink. "V Stinku sme hrdí, že sme mohli pomôcť predstaviť AeroMobil, ktorý bol vysnívaným dopravným prostriedkom mnohých generácií," povedal zakladateľ a prezident Stink Group Daniel Bergmann. "Vytvoriť ten správny štýl komunikácie, aby sme vzbudili nadšenie a súčasne demonštrovali tento neskutočný vynález, je nesmierne dôležité, preto to bola výzva. Naša práca pomôže upriamiť pozornosť na tento revolučný produkt! Som obrovský fanúšik a určite budem jeden z prvých, ktorý ho vyskúšajú. Ďakujem AeroMobilu za možnosť byť súčasťou histórie!"

Spot, ktorý zďaleka nevznikol pre potreby slovenského trhu, má za niekoľko dní na Youtube takmer pol milióna videní. Pozrite si prvú reklamu na lietajúce auto, ktorá sa začína príznačne slovami: "To be or not to be is no longer the question. I am. I am real. I am the AeroMobil. I am a new form of being."

Kredity kampane:
Client:
AeroMobil
Agency:
MADE BY VACULIK
Creative Director: Juraj Vaculík
Art Director: Branislav Mladý
Copy: Juraj Vaculík & Patrick Hessel, Rick Keating, Bill Fallon
Production Company: Stink Films
Producer: Dominika Tapajčíková
Director: Igor Zacharov
DOP: Marián Ontko
Strih: Filip De Pina
Sound design: Samuel Jurkovič
Colorist: Lucia Kovalova
Aerial shots: Protos Productions, Ivan Miko, Lukáš Kačerjak

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 11:54