StoryEditor

Značka Tento spúšťa novú kampaň. V online sa spojila s Veronikou Cifrovou Ostrihoňovou

31.03.2021, 15:40
Autor:
redred
Nová komunikácia značky začína prvý aprílový deň.

Jedna z najpredávanejších značiek na slovenskom trhu v kategórii papierových produktov Tento spúšťa od apríla novú komunikáciu s príznačným názvom Jemnosť prírody. Nový komunikačný koncept je postavený na dôležitosti udržateľnosti, ktorá značku sprevádza. Globálny koncept na Slovensku podporí Veronika Cifrová Ostrihoňová.

Na prelome rokov prešla značka Tento viacerými zmenami - upravila logo, osviežila dizajn produktov a vylepšila kvalitu 3-vrstvového toaletného papiera - ktoré sú súčasťou stratégií Metsä Group. A čo je dôležité pre značku, snaží sa ísť cestou udržateľnosti, ktorá je založená na ohľaduplnom prístupe k životnému prostrediu. Nová globálna komunikačná kampaň rešpektuje toto smerovanie a je postavená na dvoch kľúčových aspektoch, ktorými sú jemnosť a príroda. Jemnosť znamená, že toaletné papiere sú pevné a zároveň majú ten najjemnejší papier. Príroda poukazuje na to, že produkty značky Tento sú z čistej prírody - z dreva. Pričom za každý spracovaný strom sa vysadia štyri nové.

​Komunikácia bude viditeľná cez rôzne ATL a BTL kanály, či spomínanú televíziu, online videá, ale aj online bannery, sociálne média, PR aktivity a slovenských a českých influencerov. 

Okrem toho značka Tento spustí sériu rozhovorov pod názvom Tento Deň s Veri na témy spojené s udržateľnosťou, ktoré moderuje Veronika Cifrová Ostrihoňová a postupne budú dostupné na jej YouTube kanály Very Veri. Jej prvým hosťom bola Kristína Tormová, slovenská herečka, instablogerka, podnikateľka a matka troch detí.

Názov kampane: Jemnosť prírody
Klient: Metsä Tissue
Reklamná agentúra: Hasan & Partners
Mediálna agentúra: Panmedia
Digitálna agentúra: VMLY&R 
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY
Produkcia televízneho spotu: Rawland Productions 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:15