Značka Envy bola najskôr klinika estetickej medicíny, v roku 2017 uviedla na trh vlastnú značku kozmetických produktov Envy Therapy. Nastal čas na vlastnú kampaň, ktorej sa zhostila agentúra HEADS. Kreatívu postavila na filozofii štúdie Pleť ako dôkaz, ktorú klinika zrealizovala v roku 2019. Počas 90-dňovej štúdie kozmetické produkty Envy Therapy testovali ľudia s rôznym typom pleti. Výsledkom sú konkrétne dôkazy a práve na to poukazuje kampaň s rovnomenným názvom Pleť ako dôkaz.
V prvej fáze sa do kampane na sociálnych sieťach zapojili známe Slovenky. Ambasádrokami projektu sa stali Dara Rolins, Dominika Cibulková, Ivana Gáboríková a Saša Gachulincová, ktoré vo videu pripomenuli, že starostlivosť o pleť je omnoho dôležitejšia ako iba používanie face tune appiek a filtrov. Na sociálnych sieťach rozprúdili o tom diskusiu pod #nofiltertherapy.
V tomto období kampaň prechádza do druhej fázy, pričom myšlienka nadväzuje na tú úvodnú. Opäť je prioritou poukázať na to, aby vynikla autentická pleť žien, bez filtrov a aplikácií. Tentoraz sa tvárami kampane stávajú skutočné ženy a muži v rámci projektu Pleť ako dôkaz 2021.
„Je pre nás dôležité poukázať na to, že zdravé sebavedomie a spokojnosť vychádza z vlastnej prirodzenosti. Keď máte zdravú a krásnu pleť, o ktorú sa v Envy Therapy snažíme, nepotrebujete predsa filter ani skrášľujúcu aplikáciu. A to je skutočne oslobodzujúce,“ hovorí zakladateľka Envy Therapy Natália Selveková.
Do druhej fáze kampane sa zapojilo 40 vybraných účastníkov štúdie, ktorí budú počas 60 dní testovať na vlastnej koži produkty Envy Therapy. Priebeh aj autentické dojmy a postrehy samotných účastníkov budú môcť počas tohto obdobia pozorovať na Instagrame ich fanúšikovia. Téma #nofiltertherapy poukazuje na dôležitosť prirodzene krásnej a zdravej pokožky bez skratiek a filtrov.