Gerety Awards
StoryEditor

Gerety Awards 2021: Vznikla nová kategória Humour, pretože vtip v reklame je dôležitý

15.04.2021, 15:25
Autor:
redred
Deadline na prihlasovanie prác je posunutý na 30. apríla.

Termín prihlásenia sa do Gerety Awards bol predĺžený na posledný aprílový deň. Okrem toho organizátori súťaže vyhlásili otvorenie novej kategórie s názvom Humour. Kategória má oslavovať to najlepšie v reklamnom humore, pretože zábavná reklama sa podľa organizátorov stáva súčasťou populárnej kultúry.

Gerety ambasádor Uma Rudd Chia, spoluzakladateľ a výkonný kreatívny riaditeľ KVUR v Singapure, uviedol: „Ľudia si nepamätajú mená ani fakty o reklamných kampaniach. Pamätajú si, aký pocit majú z reklamy. Preto je v reklame dôležitý humor. A pretože sa muži a ženy smejú na rôznych veciach, humor nemusí byť nevyhnutne rodovo neutrálny - a to nám pripomína potrebu rozmanitosti v reklame!“

Namiesto kategórií sa ceny Gerety Awards posudzujú podľa Cut’s (ako diamant). Teraz je možné prácu prihlásiť do jedenástich Cut’s, pričom do každého je možné vložiť akýkoľvek typ média.

Prihlásené kampane musia byť vysielané alebo zverejňované v komerčnom prostredí so súhlasom klienta medzi 1. januárom 2020 a konečným dátumom.

Finalisti súťaže budú vyhlásení prvé júnové týždne, potom budú nasledovať stretnutia poroty z celého sveta, kde budú prebiehať diskusie o kampaniach.

„Gerety Awards odmeňujú najvyššiu a najčistejšiu kreativitu v reklame a komunikácii. Prihlášky sa hodnotia podľa originality kreatívneho nápadu a kvality jeho uskutočnenia,“ uvádzajú organizátori na oficiálnej stránke súťaže.

Súťaž na vyhodnotenie prihlásených prác používa číselný systém hlasovania a víťazi sa určujú podľa absolútnych skóre dosiahnutých v rámci globálnych porôt, v ktorých majú väčšinové zastúpenie ženy.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 08:22