Novofruct je tradičný slovenský výrobca – spracovateľ čerstvého ovocia, zeleniny a mäsa, pôsobiaci na slovenskom trhu už od roku 1975. Do portfólia firmy patrí detská výživa OVKO a OVKO BIO, ako aj široký sortiment produktov značky Novofruct. V roku 2016 sa súčasťou portfólia stala aj značka DayUp. A práve táto značka prichádza prvýkrát s kampaňou, ktorú pripravila agentúra applepie.
DayUp je výživný mix jogurtu, ovocia a cereálií dostupný v rôznych lahodných príchutiach. Agentúra dostala za úlohu spropagovať túto novinku prostredníctvom OOH a online. Agentúra pri tvorbe vizuálu vychádzala z myšlienky, že svet sa mení veľmi rýchlo, a preto musíme byť neustále v pohybe. A aby sme udržali krok s týmito zmenami, nemôžeme robiť žiadne kompromisy so svojim telom.
„Značka DayUp je tu pre ľudí, ktorí nie sú ochotní robiť kompromisy. Je to rýchly, zdravý a chutný snack pre všetkých, ktorí potrebujú udržať vysoké tempo nasadenia pri všetkých svojích aktivitách. V Novofructe sme presvedčení, že novou, vizuálne atraktívnou kampaňou oslovíme nových konzumentov, ktorí práve tieto vlastnosti oceňujú a vyhľadávajú,“ hovorí o kampani Peter Kostický marketingový manažér spoločnosti Novofruct.
“Značka DayUp prináša na trh zaujímavý koncept rýchleho a zdravého snacku vo vytláčacej kapsičke, ktorý sme doteraz poznali skôr v segmente výživ pre deti. Pri tvorbe kreatívy sme sa rozhodli ísť cestou ľahkosti, jednoduchosti a byť čo najviac “fresh”, pretože presne tým má produkt osloviť svoju cieľovku,” približuje to, ako vznikol vizuál Tomáš Kučírek z applepie.
Vizitka:
Klient: Peter Kostický, Marketing Manager, Novofruct
Agentúra: applepie
Strategy Director: Alexander Smik
Account Director: Juliana Priatková
Creative Director: Matej Králik
Ideamaker: Tomáš Kučírek
Art Director: Dominik Hasák
3D: Tru Kru studio
DTP: Ivo Šmidt
Social Media Manager: Sára Ježová