Značka Pierre Baguette zastrešuje rastúce portfólio kvalitných chladených balených snackov (bagety, sendviče, wrapy, panini). O jej úspechu svedčí fakt, že ako slovenský výrobca pôsobí na piatich trhoch EU, pričom denne vyprodukuje viac ako 250 000 výrobkov. Zamestnáva až 750 osôb, čo ju radí medzi najväčších zamestnávateľov v západoslovenskom regióne. Pierre Baquette si vyberala agentúru pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Stala sa ňou agentúra MullenLowe GGK.
„V súvislosti s rastom značky Pierre Baguette prirodzene vyvstala potreba komplexne riešiť komunikáciu, s dôrazom na výraznú prezentáciu v online prostredí. Hľadali sme komunikačného partnera, ktorý správne navníma našu firmu, pochopí zadanie a pretaví to do odlíšiteľnej konzistentnej komunikácie. Stretli sme sa s rôznymi pohľadmi na prezentáciu značky, za čo zúčastneným agentúram ďakujeme. Finálne sme sa rozhodli pre spoluprácu s MullenLowe GGK, ktorí preukázali vysokú úroveň kreativity v kombinácii so znalosťou problematiky a nasadením, ktoré nás utvrdili, že naše ambiciózne zadanie vzali ako veľkú výzvu," hovorí na margo tendra Andrej Gerstner, Marketing & Trade Marketing Manager značky Pierre Baguette.
"So značkou Pierre Baguette sme už v minulosti mali do činenia, ale toto zadanie bolo v mnohých ohľadoch zásadné a prelomové. Akokoľvek boli predmetom zadania sociálne siete, vnímame obrovské presahy s celkovou komunikáciou značky, ktorá za 25 rokov svojho pôsobenia dosiahla výsledky hodné rešpektu. Tešíme sa na obdobie plné výziev a je nám cťou pomáhať písať úspešný príbeh tejto slovenskej značky,” povedal na margo novej spolupráce Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.