Podravka, výrobca dochucovadiel a potravinárskych výrobkov existujúci od roku 1934, si vybral pre spoluprácu digitálnu agentúru Hype. Spolu plánujú osviežiť doterajšiu komunikáciu značky a osloviť aj mladšiu cieľovú skupinu. Tento krok je jedným z prvých, ktoré spravila Elena Matušková, nová posila značky na pozícii marketingovej riaditeľky.
Od partnerstva s agentúrou si nová marketingová riaditeľka sľubuje kreatívnu a inovatívnu komunikáciu toho, čo Podravka ako taká predstavuje – tradíciu vo varení, kvalitu a originálnu chuť.
“Hype v Podravke na Slovensku vnímame ako spojenie troch silných parametrov - komunikácia, kreativita a odvaha “nebáť sa vyčnievať z davu”. Spolu predstavujeme naozaj zaujímavé spojenie – Podravka robí všetko vždy so srdcom a Hype ovláda “digitálnu reč”. Veríme, že výsledok našej spolupráce osloví a zaujme konečného spotrebiteľa,” povedala Elena Matušková.
Hype bude pre znyčku Podravka International pripravovať digitálnu komunikáciu a na jeseň spolu plánujú spustiť spotrebiteľskú súťaž. V agentúre Hype sa už tešia na nový prírastok, takto sa vyjadril pre Stratégie Marek Didák, kreatívny riaditeľ agentúry: "Podravka je dlhodobo budovaná značka s vynikajúcou mierou spontánnej znalosti. Veľmi sa preto tešíme na spoluprácu a veríme, že sa nám spolu podarí pripraviť čo najviac "fresh" výstupov, ktoré budú kreatívne, zaujímavé, ale v prvom rade funkčné a budú pomáhať plniť ciele klienta."