Agentúra Generations bude pracovať pre očnú kliniku NeoVíziu. V rámci novej spolupráce bude pre nového klienta zastrešovať komplexnú komunikáciu: poskytovať služby v oblasti brandingu ATL, BTL, online a komunikácie na sociálnych sieťach.
NeoVízia je očná klinika, ktorá už tradične na slovenský trh prináša inovácie, prvotriednu starostlivosť a špičkových odborníkov. Vo svojich troch pracoviskách v Bratislave, Trenčíne a Poprade poskytuje široké spektrum očnej starostlivosti zahŕňajúce operácie dioptrických chýb, sietnice, sivého zákalu, keratokonusu a plastické operácie.
"Od spolupráce s agentúrou Generations máme tie najvyššie očakávania. Na slovenskom trhu sme s našou značkou už viac ako 20 rokov. Počas tohoto obdobia sme sa stali synonymom kvality a určovania trendov v očnej chirurgii na Slovensku. Očakávame, že spolupráca s prémiovou brandingovou a komunikačnou agentúrou nás posunie ďalej aj v oblasti marketingu, brandingu a komunikácie. Aj na tomto poli chceme byť trendsetterom," hovorí o očakávaniach spolupráce s novou agentúrou riaditeľ a spoluzakladateľ NeoVízie Petr Kocian.
"NeoVízia dopĺňa portfólio našich klientov o unikátny a špičkový brand v oblasti healthcare. Dovoľte mi, aby som na tomto mieste NeoVízii zablahoželal k čerstvému oceneniu Superbrands Slovakia, ktorý získali od roku 2018 už po štvrtýkrát po sebe," vyjadril sa Daniel Bradáč, CEO Generations.
Pre Generations je NeoVízia piatym novým klientom v tomto roku. Potvrdzuje to trend, že značky chápu potrebu kvalitného a špičkového brandingu v tejto dobe. "Značky musia reagovať na nové skutočnosti, otvárať nové komunikačné kanály so svojimi zákazníkmi, potrebujú silnejší, otvorenejší a adresnejší personal branding a internú komunikáciu. A skutočne líderské značky už posilňujú branding a komunikáciu s víziou reštartu po pandémii, pretože rozhodne nepôjde o návrat k osvedčeným riešeniam. Presne takéto strategické a komunikačné riešenia už pripravujeme aj pre NeoVíziu," dodáva za Generations Daniel Bradáč.