StoryEditorADMA názor: Prepracovaná kreatíva je to prvé, čím môžeme pri budovaní značky zaujať cieľovú skupinu
20.05.2021, 15:35
ADMA názor: Prepracovaná kreatíva je to prvé, čím môžeme pri budovaní značky zaujať cieľovú skupinu:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/15archív
2/15ADMA
3/15ADMA
4/15ADMA
5/15archív
6/15ADMA
7/15Zaraguza
8/15Odlíšiteľnosť je kľúčová kvalita pri akomkoľvek výstupe – vrátane Insta stories. Ak nie sme odlíšiteľní, naša energia vychádza nazmar. Viete ju podporiť rôzne: vlastnou sériou gifov, vlastnými filtrami, dôrazom na kompozíciu fotiek a videí či využívaním špecifických svetelných podmienok. Najväčšiu kontrolu máte, samozrejme, nad stories vtedy, keď ich predvyrábate. Ak sa nedajú predvyrobiť, odporúčam vopred plánovať, čo a kedy pôjde von – s dôrazom na vyššie spomenuté atribúty.ADMA
9/15ADMA
10/15ADMA
11/15ADMA
12/15ADMA
13/15ADMA
14/15ADMA
15/15ADMA