Podľa informácií Stratégií zomrel Andrej Miklánek, riaditeľ TV obsahu pre televízne platformy Slovak Telekomu v Česku a na Slovensku. Pracoval aj ako šéfredaktor magazínu RUNGO, ktorý patrí do portfólia mediálneho domu Mafra Slovakia. V minulosti pracoval pre JOJ Group, ako aj pre verejnoprávnu televíziu, kde bol šéfom športu a v roku 2008 pripravoval športovú stanicu Trojka. Andrej bol nadšencom pre oblasť televíznych služieb a rovnako rád sledoval trendy v oblasti vývoja televízneho vysielania, vrátane obsahu. Vo voľnom čase veľmi rád behal.
Andrej Miklánek od roku 2015 zastával v Telekome pozíciu manažéra marketingu a vývoja TV služieb. Bol zodpovedný za platformu Magio, jej programovú štruktúru a produktový rozvoj. Ako vnímal vývoj televíznych služieb, ale aj to, s akými víziami pracoval pre Slovak Telekom, si môžete pripomenúť v tomto rozhovore.
V minulosti, od leta 2013, v JOJ Group pracoval na pozícii manažéra divízie platených kanálov a služieb. Participoval na spustení špecializovaných detských programov RiK a Ťuki TV. Tri roky pôsobil ako obchodný riaditeľ spoločnosti Mediaresearch pre ČR a SR, realizátora elektronického merania televíznej sledovanosti na českom trhu ako aj merania návštevnosti internetu v Čechách a na Slovensku.
Dlhší čas pôsobil v RTVS, kde prešiel viacerými pozíciami od obchodného manažéra, športového redaktora, cez šéfredaktora športového vysielania až po pozície vo vrcholovom manažmente. Ako projektový manažér sa v roku 2008 podieľal na spustení športovej programovej služby Trojka.