StoryEditor

Ďalšia výzva pre Ronalda Luptáka. Po viac ako roku sa posúva na vyššiu pozíciu

14.03.2022, 11:39
Autor:
redred
Bude novým riaditeľom strategického marketingu v regióne CEE pre Staropramen, Ožujsko, Stella Artois, Guiness a ďalšie značky.

Po vyše roku od začiatku pôsobenia v regionálnom tíme spoločnosti Molson Coors sa Ronald Lupták posúva na vyššiu pozíciu. Po tom, ako mal na starosti lokálne značky v rámci regiónu strednej a východnej Európy, prechádza od začiatku marca na pozíciu Marketing Strategy Director CEE. V portfóliu bude mať značky ako Staropramen, Stella Artois, Ožujsko a ďalšie. Prácu bude vykonávať naďalej zo Slovenska.

V rámci novej pozície bude mať Ronald Lupták zodpovednosť za strategické riadenie celého portfólia spoločnosti Molson Coors v regióne CEE, vrátane prémiových značiek aj licenčných značiek. Do jeho kompetencií tiež pribudne strategické riadenie médií a digitálu, rovnako na úrovni stredoeurópskeho a východoeurópskeho teritória.

„Môj posun prišiel nečakane skoro,“ priznáva Ronald a zároveň dodáva: „Je to zmena, opäť postavenie mimo komfortnej zóny a opäť nové a náročné zadania. Teším sa na to a ďakujem za dôveru.“

K značkám, ktoré sú v rámci CEE regiónu súčasťou portfólia Molson Coors, patria napríklad: Staropramen, Ožujsko, Nikšičko, Jelen, Kamenitza, Burgasko, Bergenbier, Borsodi, rovnako tak prémiové značky, ako Stella Artois, Corona, Hoegaarden, Leffe, Becks, Bavaria či najnovšie Guiness. 

Ronald Lupták pred príchodom do spoločnosti Molson Coors pracoval pre Heineken Slovensko. Najskôr na pozícii Group Brand Manager, neskôr Head of Brands and Media. V októbri 2018 prijal ponuku riaditeľa marketingu a vo funkcii tak nahradil Davida Zappeho. Na svojej pozícii sa venoval predovšetkým posilňovaniu vlajkovej lode portfólia spoločnosti, značke Zlatý Bažant – uviedol autentickú retro novinku Zlatý Bažant ´73, líniu Zlatý Bažant Radler 0,0%. Rovnako stál pri uvedení novej produktovej kategórie – cideru značiek Strongbow a Lišiak zo Sadu. V roku 2017 pôsobil v centrále spoločnosti Heineken v Amsterdame, kde bol zodpovedný za značky cideru Orchard Thieves, Bulmers a Stassen. V rokoch 2011 - 2014 pracoval pre O2 Slovakia v pozícii

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 17:12