telekom.sk
StoryEditor

Telekom ukazuje, ako možno zaplatiť faktúru počas hry na skrývačku

23.03.2022, 16:29
Autor:
redred
Tvorcovia kampane si vytýčili za cieľ premeniť chladnú tému o aplikácii na vtipnú reklamu.

Nová kampaň spoločnosti Telekom vyzdvihuje všestranné výhody jej aplikácie. Tá má odbremeniť zákazníkov od toho, aby strácali čas návštevou pobočky a namiesto toho ho mohli venovať svojim blízkym.

„Snažíme sa Telekom aplikáciu pravidelne inovovať tak, aby našim zákazníkom zjednodušovala život a poskytla im komfort,” vysvetľuje Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie. “Aplikácia obsahuje praktické funkcie pre všetkých našich zákazníkov. Zákazníci, ktorí využívajú fixné služby, môžu cez aplikáciu nahlásiť poruchu pevných služieb, aktivovať Záložný internet či manažovať svoju domácu Wi-Fi sieť cez Wi-Fi Managera. Mobilným zákazníkom Telekom aplikácia umožňuje zmenu paušálu, kúpiť nový mobil či výmenu eSIM. Zákazníci si cez aplikáciu tiež môžu dobiť kredit na Predplatenke sebe aj blízkym. Samozrejmosťou sú funkcie ako kontrola spotreby či prehľad o faktúrach vrátane bezpečnej platby faktúry.”

Prostredníctvom množstva funkcií, ktoré aplikácia poskytuje, tak zákazníci všetko vybavia doma, napríklad aj počas hry s deťmi. Názorný príklad ilustruje televízny spot, v ktorom malý chlapček neúspešne pátra po celom byte. Toho, koho v rámci skrývačky hľadá, napokon nechtiac prezradí používanie Telekom aplikácie.

“Praktických funkcií je viac, prišlo nám však zaujímavé zamerať sa v imidžovom TV spote na to, ako používaním Telekom appky dokážeme ušetriť čas, ktorý vieme tráviť zmysluplnejšie, napríklad s rodinou,“ dodáva Michal Mrnčo.

„Hoci sa zdá, že používanie aplikácie je chladná technologická nuda, veríme, že náš nový spot je dôkazom toho, že aj reklama o vybavovaní bežných vecí v aplikácii môže byť vtipná. Dúfame, že sa nám aj tento spot podarilo vymyslieť a realizovať tak, aby zaujal a pobavil divákov,“ opisuje Eduard Drexler, Senior Art Director agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala o kreatívu kampane.

Produkciu spotu na diaľku zabezpečila Armada Films a réžie sa ujal Tomáš Řehořek, ktorý už má na svojom konte niekoľko úspešných spotov pre Telekom z nedávneho obdobia.

TV spot doplnia viaceré vizuály, produktové a explanatory videá, ktoré na sociálnych sieťach a prostredníctvom e-médií v pobočkách zákazníkom bližšie predstavia praktické funkcie aplikácie.

Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková,
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová, Sabina Lukáčová
Art Director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Havranová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Produkcia: Armada Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Postprodukcia: Ekran
Zvuková produkcia: Bajko soundproduction
Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 01:21