Najväčší slovenský predajca potravín COOP Jednota niekoľkokrát ročne ponúka svojim zákazníkom možnosť vyhrať atraktívne ceny v spotrebiteľských súťažiach. Motív tohtoročnej jarnej súťaže COOP Jednota sa nespája s tradičnými veľkonočnými motívmi, ako to bolo v prípade väčšiny doterajších kampaní. Ústredným motívom sa tentoraz stala jarná slovanská tradícia – vynášanie Moreny, ktoré symbolizuje príchod jari a v prípade COOP Jednoty aj príchod čerstvých potravín.
Morena si zaúčinkovala v novom televíznom spote hneď dvakrát, dokonca v dvoch rôznych prevedeniach. Diváci sa môžu pobaviť na čerstvom zaľúbení Honelníka do Moreny, pri ktorom sa odvolávame na známy kinohit Hriešny tanec. V spote určite spoznáte kultovú scénu aj pesničku, ktorá ju sprevádzala. Jej ľudovková verzia bude od tohtoročnej jari patriť aj do salašníckeho sveta reklám COOP Jednoty.
Reklamné kampane pre COOP Jednotu dlhodobo pripravuje agentúra JANDLnebolo tomu inak ani teraz. Výrobu televízneho spotu zabezpečila produkčná spoločnosť Kimono.
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Patrícia Reichlová
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Manager: Lucia Bocová
Media Planners: Matej Macho
Produkcia: Kimono